یک‌شنبه 1 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

تنش آبی، خشکسالی و کمبود آب در ایران هر روز بیشتر به ما نزدیک می‌شود. بخش‌های بزرگی از ایران وارد جدی‌ترین تنش آبی و خشکسالی شده‌اند کمتر از هزار مترمکعب در سال، آب در دسترس دارند اکنون خبر می رسد که باید منتظر تنش آبی و خشکسالی در شمال ایران بود تنش آبی، خشکسالی و کمبود آب در ایران هر روز بیشتر به ما نزدیک می‌شود. بخش‌های بزرگی از ایران وارد جدی‌ترین تنش آبی و خشکسالی شده‌اند کمتر...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ضربتی و همه‌جانبه نیروی انتظامی و دریابانی استان، ضربه مهلک و سنگینی به بنیان قاچاقچیان وارد و بیش از یک میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در بندرکلاهی میناب کشف و ضبط شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - هواشناسی با اشاره به کاهش شدت گرما از عصر امروز، پیش‌بینی کرد که آسمان مازندران در طی روزهای آینده بویژه اوایل هفته آینده ابری تا نیمه ابری و با بارش رگبار باران و کاهش دما همراه باشد و شهروندان هوای دلچسب پاییزی را در آخرین روزهای شهریورماه تجربه خواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: اصل مطلب در بخش مسکن این است که قیمت خانه برای مردم کاهش پیدا کند؛ اعم از اجاره‌بها، ودیعه و قیمت کلی برای خرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: اصل مطلب در بخش مسکن این است که قیمت خانه برای مردم کاهش پیدا کند؛ اعم از اجاره‌بها، ودیعه و قیمت کلی برای خرید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اغلب خاورمیانه به عنوان صحنه درگیری پایان‌ناپذیر دیده می‌شود: رقبای منطقه‌ای بلندپرواز برای کسب مزیت رقابت می‌کنند و جوانان ناآرام علیه حکومت‌های استبدادی و اقتصادهای بیمار در مبارزه‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: اصل مطلب در بخش مسکن این است که قیمت خانه برای مردم کاهش پیدا کند؛ اعم از اجاره‌بها، ودیعه و قیمت کلی برای خرید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به دنبال توصیه آژانس امنیت بهداشتی بریتانیا (UKHSA)، وزارت بهداشت و مراقبت‌های اجتماعی اعلام کرد که واکسیناسیون کووید -19 از 11 سپتامبر آغاز می‌شود در صورتی که قبلا قرار بود در ماه اکتبر آغاز شود. از مردم خواسته شده است که به محض اینکه از واجدین شرایط واکسن شدند آن را دریافت کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علم‌الهدی گفت، قیمت مسکن باید کاهش پیدا کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با وحید داعی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی، بر ضرورت کاهش نرخ اجاره‌بها و قیمت مسکن تاکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در آستانه سفر رئیس‌جمهوری آمریکا به دهلی‌نو برای شرکت در نشست گروه بیست، تست کرونای همسر بایدن مثبت اعلام شد. تست کرونای جو بایدن فعلا منفی است.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به دفاع چند لایه مرزهای هوایی کشورمان گفت: توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش، عرصه را بر جولان بیگانگان در منطقه تنگ کرده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به به‌کارگیری تسلیحات گسترده و متنوع پدافندی در راستای دفاع چندلایه مرزهای هوایی کشورمان، گفت: توانمندی‌های پدافند هوایی ارتش، عرصه را بر جولان بیگانگان در منطقه تنگ کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیتر‌های اخیر برخی خبرگزاری‌ها با عنوان مشاهده تصویری از پلنگ ایرانی در شمال کشور به‌عنوان خبر‌های خوش زیست محیطی روی دیگری هم دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فنی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: نگرانی فعلی این است که زیر سویه‌های اخیر کرونا به یکباره در کشورهایی از جهان که آنها را گزارش دادند، به سرعت افزایش یافته است؛ البته هنوز شواهدی وجود ندارد که این زیر سویه‌ها مرگ و میر و عوارض شدیدتری ایجاد کنند.