دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش گفت: آزمون به احتمال زیاد در خردادماه برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی ازدحام جمعیت در مقابل محل توزیع کمک‌های یک تاجر در صنعا، تعداد زیادی از مردم دچار حالت خفگی شده یا بر اثر زیر دست‌وپا ماندن، جان خود را از دست دادند

وب‌گاه عرشه آنلاین

30 مرداد سال گذشته دکتر محفوظی 85 ساله که رئیس اسبق سازمان پزشکی قانونی بود، با شلیک دوگلوله مقابل خانه‌اش در سعادت آباد تهران به قتل رسید‌. بعد از چند هفته از قتل رد دو مرد در این رابطه به دست آمد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سارقان شبانه با تخریب قفل ورودی اقدام به سرقت لوازم با ارزش از خانه‌ها می‌کردند. آنها پس از مدتی توسط پلیس آگاهی دستگیر شدند.»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

توصیه مدیر مسئول روزنامه اطلاعات درباره «نقد» سخنان رهبر انقلاب پیرامون «رفراندوم» را بخوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محزون، مدیرکل دفتر جمعیت مرکز آمار ایران: نرخ زاد و ولد قبل از شهریور بیشتر است، چون خانواده‌ها نمیخواهند بچه‌هایشان نیمه دومی باشند و دیرتر به مدرسه بروند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

عکسی جدید از پردیس احمدیه و هادی حجازی فر در مراسم اکران مردمی قسمت پایانی سریال «پوست شیر» در پردیس سینمایی لوتوس مال را ببینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با توجه به اینکه از نظر مجلس و دولت افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی نظیر کمیته امداد و بهزیستی مستحق‌ترین گروه برای دریافت سهام عدالت هستند، دولت تمام تلاش خود را خواهد کرد که جاماندگان در این بخش تا پایان سال سهام عدالت دریافت کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بیشتر نوزادان طی 6 تا 8 هفته اول زندگی خود، روز و شب را قاتی می‌کنند. ضمناً ساعت تغذیه کودک نیز نقش مهمی در این میان دارد، زیرا نوزاد دارای یک نیاز بیولوژیکی بسیار شدید نسبت به خوردن است و معده کوچک او خیلی زود خالی می‌شود. سطح اوکسی‌توسین و پرولاکتین تازه مادر شب‌ها بسیار بالا می‌رود که به معنی تولید شیر بیشتر است و کودک تشویق می‌شود مکرراً شیر بخورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با چند مصرف چند ویتامین می‌توانید فرآیند کاهش وزن را برای خود راحت‌تر کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: پرداخت وام تحصیلی همه دانشجویان متقاضی تایید و پرداخت شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کامبیز کاظمی، از مدیران اسبق شرکت‌های دارویی و کارشناس حوزه دارو گفت: در حد دارو‌های کلی متداول چالش‌ها به دو مسئله برمی گردد، یکی قیمت گذاری دستوری دارو و دوم کمبود منابع ارزی برای واردات منابع اولیه است. یعنی دولت برای کمبود دلار سعی کرده در هر جایی منابعی که برای واردات منابع اولیه در نظر می‌گیرد را کم کند. شرکت‌های دارویی نیز منتظر ماده اولیه هستند و زمانیکه فقدان ماده اولیه را...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این خبر تصاویر 5 شی عجیبی را که از زیر یخ بیرون آمده‌اند مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در سکانسی از سریال «نون خ» به خانم بیکاز و ماجرای او در جام جهانی کنایه ای زده شد که در این ویدئو می‌بینید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا از کلاهبرداری افراد سودجو با ترفند «دریافت فطریه» خبر داد و گفت: مردم به هیچ وجه نباید به شماره حساب‌های مجازی بدون اطمینان، وجهی واریز کنند.