دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص قدرت خریداران حقیقی مدت هاست که بالای عدد یک باقی مانده است. در این هفته هم طی 5 روز معاملاتی، این شاخص بالای عدد یک بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بورس تهران در این هفته هم صعودی بود و تمام شاخص های آن رشد کردند. هنوز هم شتاب رشد نمادهای کوچک، بیشتر از نمادهای بزرگ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار قاسم رضایی جانشین انتظامی کشور گفت: مطالبه مردم در روز قدس حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب بود و فراجا نیز به وظیفه قانونی و انقلابی خود در خصوص عفاف و حجاب عمل خواهد کرد و خدا را شاکریم در روزهای اخیر شاهد همراهی مردم با طرح عفاف و حجاب بودیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایمن الرفاعی رئیس سابق کمیته انضباطی فدراسیون عربستان درباره محرومیت و مجازات احتمالی رونالدو صحبت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارث نکات بسیار مهمی دارد که دانستن آن برای همه افراد بسیار مهم است. زیرا یکی از اختلافات رایج در بین اعضای یک خانواده، مسئله ارث است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین اخبار حاکی از آن است که طبق تصمیمات جدیدی که درمورد زمان واریز سود ناشران به حساب سهام‌داران گرفته شده است، سود سهام عدالت نیز زودتر از سنوات گذشته به حساب مشمولان واریز می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حال حاضر ماهانه 60 لیتر سهمیه بنزین به کارت‌های سوخت واریز می‌شود که با نرخ 1500تومان مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکان استفاده 150 لیتر بنزین با نرخ 3 هزار تومان برای مردم وجود دارد. به همین دلیل مشکلی بابت سوخت و کارت‌های سوخت وجود ندارد. اما در فضای مجازی شایعات زیادی درباره گرانی قریب‌الوقوع بنزین شنیده می‌شود و «تکذیبیه» ها هم برای این‌گونه اخبار کارساز نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماساژور منچستریونایتد در ازای پیدا کردن شماره تلفن خواننده گروه پوسیکت‌دالز پورشه کریستیانو رونالدو را به نصف قیمت خرید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«هایده خانم خودش در را پیش کرد یک کناری ایستاد تا بروم برای او چادر بیاورم، حاج آقا همین طوری که قدم می زد آمد در را باز کرد و او را دید...»

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار، یورو، پوند و سایر ارز‌ها امروز پنجشنبه 31 فروردین 1402 را می‌توانید در جدول زیر مشاهده نمایید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهرداری مشهد با اشاره به برگزاری رویداد بین المللی ماه امت اعلام کرد: هرگونه مطلبی مبنی بر برگزاری کنسرت در مشهد تکذیب می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حقوق ماهانه یک بازنشسته حداقل‌بگیر تامین اجتماعی با اعمال افزایش 27 درصدی مصوب شورای عالی کار و به فرض افزایش مزایای مزدی به 8 میلیون و 500 هزار تومان نمی‌رسد که به گفته عضو هیات مدیره کانون بازنشستگان استان تهران، این مبلغ یک سوم هزینه‌های زندگی را در تهران و کلانشهرها پوشش نمی‌دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

: تازه وارد ساختمان شده بودم که صدای داد و فریاد شنیدم. من به‌سرعت به راهرو رفتم و اکبر را دیدم که خونین مقابل آسانسور افتاده بود. همسر و 2 پسر اکبر خونسرد بودند که تعجب برانگیز بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به مدیران دولتی هشدار داد و نوشت: رفتارهای غیرحرفه‌ای در این دولت ابداً تحمل نخواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تند شدن شیب افزایش قیمت مسکن در چند ماه اخیر، زنگ خطر مهاجرت گسترده افراد به شهرهای اطراف تهران را به صدا درآورده است. نرخ رشد سالانه حاشیه نشینی در تهران، به چهار تا پنج درصد رسیده که به گفته کارشناسان سبب خواهد شد مساحت حومه تهران تا 20 سال آینده برابر با خود این کلانشهر شود!

وب‌گاه عرشه آنلاین

سایپا قرار است در ماه آینده در طرحی جدید، فروش فوری وانت نیسان دیزلی را آغاز کند.