دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال از هفته بیست و هفتم لیگ برتر را روز یکشنبه هفته آینده (سوم اردیبهشت) پیام حیدری با کمک‌های محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی قضاوت خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت سکه و قیمت طلا امروز پنجشنبه 31 فروردین 1402 را در جدول زیر مشاهده کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش گفت: منظور ما این نبود که دور تا دور مدرسه دیوار بکشند بلکه خطاب به مدیران تاکید داشتیم تا در همان فضای راهرو مدرسه، کلاس درس و سالن ورزش شرایطی را فراهم کنند تا دانش آموزان دختر مجبور نباشند مقنعه سر کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از سخنان سه‌شنبه شب رهبری درباره رفراندوم واکنش‌های زیادی در این باره مطرح شد. شاید یکی از مهم‌ترین واکنش‌ها، مربوط شود به نشریه «اخبار و تحلیل‌ها» متعلق به معاونت سیاسی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران. نشریه روزانه معاونت سیاسی سپاه پاسداران، در واکنش به سخنان رهبری پیرامون رفراندوم، به حسن روحانی رییس‌جمهوری پیشین حمله کرده و پرسیده که این چهره سیاسی از طرح موضوع رفراندوم، دقیقا...

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاربران ایتا هنگام مراجعه به کانال علیمی مداح منتقد با این پیام مواجه می شوند که «متاسفانه به علت تخلف در نشر محتوا، امکان مشاهده مطالب این گفت و گو وجود ندارد».

وب‌گاه عرشه آنلاین

در صورتی که روز جمعه عید فطر باشد مطابق احکام شرعی، اقامه نماز عید فطر از اقامه نماز جمعه کفایت می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی ابراهیمی، رصدگر هلال ماه و عضو ستاد استهلال استان تهران، گفت: برای بررسی رؤیت‌پذیری هلال ماه شوال 1444 لازم است در ابتدا لحظه مقارنه ماه و خورشید را مرور کنیم که این لحظه مصادف با ساعت 7 و 42 دقیقه روز پنج‌شنبه 31 فروردین ماه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو تیم استهلال استان تهران با تاکید بر اینکه بر اساس محاسبات رؤیت هلال ماه در شامگاه پنج‌شنبه، 31 فروردین در پهنه ایران فراهم نیست، اضافه کرد: تنها نقاطی که می‌توانند هلال ماه را مشاهده کنند، در غرب افریقا، امریکای شمالی و مرکزی و بخش‌هایی از امریکای جنوبی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک کارشناس اقتصادی درباره وضعیت احتمالی بازار مسکن در ماه‌های آینده توضیح داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسافرانی که قصد سفر به شهرهای شمالی را دارند این است که از جاده های چالوس و هراز تردد نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاندار بوشهر با بیان اینکه باید همه معلمان بسیجی باشند گفت: نباید معلم غیر بسیجی در استان بوشهر وجود داشته باشد، معلمی موفق است که بسیجی باشد و با تفکر بسیجی به فعالیت‌های دانش‌آموزان توجه کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه رسالت نوشت: آقای روحانی! ماجرای شما مشابه همان حکایت معروف است که اگر روزی در این کشور دولتی موفق عمل کرد و از او پرسیدند عمل دولت داری و زمامداری از که آموختی، باید بگوید از بی عملان. در دولت روحانی نگریستم و هرچه کرد، من نکردم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه نه دولت و نه مجلس، برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین کذب است و تا کنون هیچ مصوبه و ابلاغیه‌ای در این ارتباط صادر نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس جمهور سابق کوبا بار دیگر به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران بسته‌های اینترنتی، احتمال کمتر بودن حجم اینترنت دریافتی نسبت به حجم خریداری‌شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زندگی مخفیانه عاملان قتل استاد دانشگاه پس از گذشت 4 ماه با دستگیری آن‌ها پایان یافت.