دوشنبه 2 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

ساعت 8 است؛ آفتاب پرده می‌گشاید، نور در صبح نورانی طلوع می‌کند و زعیم امت اسلام پس از 3 سال فرغت در جمع نمازگزاران حاضر می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنان احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد در خطبه سیاسی نماز جمعه خبرساز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هرتزوگ به اوضاع بحرانی سرزمین های اشغالی هشدار داد و گفت: این خطرناک ترین بحران داخلی در تاریخ [جعلی] اسرائیل است و بخش‌های مختلف را تحت الشعاع خود قرار داده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان آزمایشگاه علم رایانه و هوش مصنوعی دانشگاه «ام آی تی» با الهام از ماهیت تطبیق‌پذیر مغز پرندگان، شیوه‌ای برای هدایت و راهبری پرواز پهپادها در محیط‌های ناآشنا جهت انجام ماموریت‌های «پرواز هدفمند» ابداع و طراحی کردند.

وب‌گاه عصر ایران

امروز با خداوندگار سخن، سعدی شیرین گفتار که گفت: روزه داران ماه نو بینند و ما ابروی دوست

وب‌گاه اقتصاد نیوز

علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

علم‌الهدی، امام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود، اما به‌موازات این، سرمایه‌ای هم که به امید نوسانات اقتصاد مسدود...

وب‌گاه عصر ایران

اگر شما سرمایه خود را انباشته و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کنید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود،

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ام‌جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است. وقتی سخن از جنایت اقتصادی به میدان می‌آید، اذهان عمومی متمرکز بر احتکار است. بله این عمل حرام است و این اموال باید مصادره به نفع مردم شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: برادران، خواهران، عزیزان من، اگر شما سرمایه خود را انباشته کردید و آن را برای سود بیشتر به ارز و سکه تبدیل کردید، این عمل معصیتی هم‌تراز با احتکار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با اصلاح اساسنامه صندوق‌ها اکنون نسبت قیمت به ارزش خالص دارایی دارایکم و پالایشی یکم به بالای 95 درصد رسیده است و در محدوده 17 تا 18 هزار تومان معامله می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

استاندار تهران بر جدیت وزارت بهداشت در ساخت بیمارستان نسیم شهر تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گرانی قیمت مرغ در 10 روز گذشته در حالی است که از 23 فروردین نمایندگان ویژه دفتر بازرسی وزارت جهاد کشاورزی به منظور نظارت بر نحوه مدیریت توزیع گوشت و مرغ به سراسر کشور اعزام شده‌اند.