پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های سوریه بامداد پنجشنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در آسمان دمشق خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های سوریه بامداد پنجشنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در آسمان دمشق خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های سوریه بامداد پنجشنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در آسمان دمشق خبر دادند. رسانه‌های سوریه بامداد پنجشنبه از شنیده شدن صدای انفجاری مهیب در آسمان دمشق خبر دادند. به گزارش عرشه آنلاین؛ رسانه‌های سوریه گزارش دادند درحمله بامداد پنجشنبه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق 2 تن شهید و چندین تن زخمی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با گذشت 265 روز از جنگ در غزه، به عنوان طولانی‌ترین نبرد تاریخ فلسطین، بمباران مناطق غیرنظامی همچنان ادامه دارد و این در حالی است که دولت آمریکا همچنان به تلاش خود برای خارج کردن آبرومندانه ارتش اشغالگر از غزه تلاش می‌کند؛ هرچند صهیونیست‌های تندرو هنوز شکست خود در غزه را باور نکرده و حاضر به پذیرش طرح آتش‌بس جو بایدن نیستند. در بخش تحولات میدانی،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود به مواضع، نظامیان و تجهیزات ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

وب‌گاه تابناک

سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال که سابقه حضور در لیگ برتر و لیگ دسته اول را دارد با انتقاد از جولان دلالال‌ها در هر فوتبال ایران گفت: همین دلال‌ها کمک می‌کنند که برخی مربیان ضعیف همیشه باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیر سعید ایروانی، سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد روز سه شنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره وضعیت خاورمیانه و سوریه گفت: مردم سوریه همچنان از بحران‌های انسانی، تجاوز، اشغال خارجی و تروریسم رنج می‌برند. با اشغال غیرقانونی، تحریم‌های غیرانسانی، سیاسی کردن بازگشت پناهندگان و آوارگان داخلی و جلوگیری از حمایت بین‌المللی برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل با تاکید بر اینکه خروج کامل، فوری و بی قید و شرط نیروهای آمریکایی از سوریه برای صلح و ثبات سوریه ضروری است، گفت: آنها به جای مبارزه با تروریسم، همچنان از گروه‌های تروریستی تعیین‌شده توسط سازمان ملل مانند جبهه النصره (هیئت تحریرالشام) حمایت و نفت و ثروت مردم سوریه را غارت می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نفیسه زمانی نژاد: حدود دو هزار چهارصد واحد صنفی فست فود فروشی دراصفهان مشغول به فعالیت هستند که یک هزار و سیصد واحد، دارای پروانه کسب و مابقی هم در حال تکمیل مراحل انجام هستند. مراکزی که در شرایط رونق از درآمد مطلوب و البته تأثیر مثبت بر اقتصاد، برخوردار هستند. حال‌آنکه این روزها با توجه به گرانی هزینه‌های تولید، اغلب فعالان از رکود این بخش، خبر می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: کیت تشخیص سریع تب دنگی در کشور تأمین شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویری از جشن عید غدیر یمنی ها روی کشتی اسرائیلی توقیف شده توسط یمنی ها ببینید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد شامگاه دوشنبه هدفی نظامی را در بندر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق تاکید کرد به هدف قرار دادن مواضع دشمن صهیونیستی در حمایت از غزه و پاسخ به نسل‌کشی علیه ملت فلسطین ادامه خواهد داد. مقاومت اسلامی عراق ماه‌هاست که اهدافی در اراضی اشغالی را در حمایت از مقاومت و مردم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که این بار هدفی نظامی در بندر حیفای اشغالی را هدف قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد شامگاه دوشنبه هدفی نظامی را در بندر حیفا واقع در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی قرار داده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که 2 سرباز ذخیره در نتیجه شلیک موشک ضدزرهی از لبنان به شهرک «المطله» در شمال سرزمین‌هاش اشغالی زخمی شدند.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از الجزیره: از آغاز عملیات طوفان الاقصی و درگیری‌ها در نوار غزه، رژیم صهیونیستی با مهاجرت گسترده‌ای از سوی شهرک نشینان خود مواجه شده است. طبق داده‌های منتشر شده توسط سازمان جمعیت و مهاجرت رژیم صهیونیستی، بیش از نیم میلیون اسرائیلی از اراضی اشغالی خارج شده و تاکنون بازنگشته‌اند. این روند مهاجرت گسترده در حالی رخ داده که جنگ تاثیرات ویرانگری بر مردم...