جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر انصارالله یمن گفت: بین اعراب و مرکز جهان اسلام جنایت قرن در جریان است و روزهای تاریک 251 روز است که همچنان دامه دارد. دشمن «اسرائیلی» هشت ماه است که به نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه ادامه می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از پرتاب ده‌ها موشک از لبنان به سمت اهداف رژیم صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع عبری از حمله گسترده پهپادی و موشکی از سوی لبنان به مناطقی در الجلیل و جولان در شمال اراضی اشغالی خبر می دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از المنار، منابع عبری از حمله گسترده پهپادی و موشکی از سوی لبنان علیه مناطقی در شمال اراضی اشغالی خبر می‌دهند. رسانه‌های عبری گزارش دادند که ظهر امروز دستکم 50 فروند موشک از لبنان به سوی مناطقی در جولان اشغالی پرتاب شده است. المنار گزارش داد که طی این حمله دستکم 100 موشک به سوی مناطقی از الجلیل و جولان در شمال اراضی اشغالی تنها طی یک ساعت...

وب‌گاه عصر ایران

حزب‌الله در روز‌های اخیر علیه مخفیگاه‌ها و پایگاه‌های اسرائیلی حملات هدفمندی را انجام داده است. حزب‌الله تصاویر حملات دقیق به پایگاه‌های الرمثا و برکه ریشا را منتشر کرده است. حزب‌الله در روز‌های اخیر علیه نیروها، مخفیگاه‌ها و پایگاه‌های اسرائیلی در نطوعا، متولا، حرش برعام، مسکافعام، الرمثا، کفربلوم و غیر هازیف حملات هدفمندی را انجام داده است. فراری دادن یک جنگنده صهیونیست از حریم هوایی...

وب‌گاه عصر ایران

طولانی‌ترین موج گرمای هند با ثبت 24 روز داغ متوالی به ثبت رسید. طبق اعلام مقامات دولتی، فقط در ایالت اودیشا در شمال شرق هند، 41 نفر در روز‌های اخیر براثر گرمازدگی شدید جان باخته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تحولات سریع در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی، همگی در این واقعیت خلاصه می‌شود که حزب‌الله در عین حال که بخش کوچکی از قدرت خود را به نمایش گذاشته، توانسته صهیونیست‌ها را در حالت نیم‌خیز نگه دارد و آنها هرروز مجبورند منتظر غافلگیری‌های جدید باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه بیانیه‌ای صادر کرد و گفت: یک هدف حیاتی در بندر ایلات (أم الرشراش) را با چندین فروند پهپاد مورد حمله قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت اسلامی عراق یک هدف حیاتی را در بندر حیفا با استفاده از پهپاد مورد حمله قرار داده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

این روزها تا چشم کار می‌کند، پلتفرم‌های نمایش خانگی همه در حال ساخت و تولید آثار سینمایی و سریال است و از قضا از همین راه هم علاوه بر دیده شدن، درآمدهای هنگفتی کسب می‌کند. نوش جانشان! البته اگر اثری که می‌سازد لیاقت میهمانی خانه‌های مردم را داشته باشد! مانند پوست شیر.

وب‌گاه مشرق نیوز

قصه پرغصه ریزگردها و جولان گردو غبار در آسمان خراسان شمالی بار دیگر این روزها در حال روایت است، داستانی که از شب گذشته بار دیگر تکرار و شاخص آلودگی در بجنورد به مرز 200 رسید.

وب‌گاه ورزش سه

هافبک دفاعی 21 ساله تیم ملی احتمالا برای سومین بازی پیاپی در ترکیب قرار می‌گیرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز سه شنبه اعلام کرد که اهدافی مهم در شمال و جنوب فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌های جداگانه از هدف قرار دادن یک هدف حیاتی در بندر ایلات اشغالی «أم الرشراش» واقع در جنوب اراضی اشغالی و یک هدف نظامی در جولان اشغالی سوریه در دو عملیات پهپادی خبر داد. مقاومت اسلامی عراق با آغاز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع محلی در عراق اعلام کردند که پایگاه تروریستی آمریکایی‌ها در منطقه التنف در شرق سوریه، بامداد روز سه‌شنبه، مورد حمله دو فروند پهپاد انتحاری قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از وقوع چندین انفجار در پایگاه تروریستی اشغالگران آمریکا در منطقه مرزی التنف سوریه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق بامداد سه‌شنبه از حمله پهپادی به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد و تاکید کرده است که به حملات خود علیه مواضع رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.