پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهر الخیام در جنوب لبنان را بمباران کردند. تاکنون گزارشی از تلفات احتمالی این حملات منتشر نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نسبت به تبعات جنگ تمام عیار میان حزب‌الله لبنان و اسرائیل هشدار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان به مواضع نظامی حساس اسرائیل در شمال اراضی اشغالی فلسطین حمله پهپادی انجام داد.

وب‌گاه فرارو

«اکانت همستر تاخت می‌زنم.» «معاوضه اکانت همستر با گوشی آیفون 11 به بالا.» این‌ها یکی دوتا از صد‌ها آگهی منتشرشده روی دیوار هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی اعتراف کرد، جنگ رژیمش در نوار غزه در عدم تحقق اهداف در رتبه اول قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک گرگ باستانی که به طرز شگفت انگیزی حفظ شده بود بعد از 44000 سال از یخبندان سیبری بیرون کشیده شد. یک گرگ باستانی که به طرز شگفت انگیزی حفظ شده بود بعد از 44000 سال از یخبندان سیبری بیرون کشیده شد. به گزارش عرشه آنلاین، پس از 44000 سال، یک گرگ باستانی با ظاهری وحشی با دندان‌های مخوفش دست نخورده از یخبندان سیبری بیرون کشیده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازتاب عملیات مهم و حساس یک پهپاد بر فراز اراضی اشغالی و وحشت تل آویو از موشک‌های حزب الله از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرکلانتر چهارم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری یکی از اراذل و اوباش که باعث برهم زدن نظم عمومی شده بود خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از تشکیل 110 پرونده علیه مجرمان اقتصادی توسط پلیس امنیت اقتصاد دیجیتال خبر داد و گفت: در این راستا 140نفر متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه آمریکایی گزارش داد، 2 عضو نیروی هوای ارتش آمریکا در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه جنگ غزه تصمیم به مخالفت با خدمت در این ارتش گرفته‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سی. ان. ان بامداد شنبه به نقل از یک مقام ارشد دولت بایدن نوشت: وعده ای هفته گذشته به هیاتی از مقام‌های ارشد رژیم صهیونیستی که به واشنگتن رفته بود، داده شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله لبنان اعلام کرد که پایگاه دریایی رژیم صهیونیستی را در منطقه اشغالی «رأس الناقوره» هدف حمله گسترده با پهپادهای انفجاری قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

طی بهار 1402 هوای تهران هشت روز پاک، 76 روز قابل قبول و 9 روز ناسالم برای گروه‌های حساس بود. ازن، ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون و ذرات معلق کمتر از 10 میکرون به‌ترتیب شاخص‌ترین آلاینده‌های هوای پایتخت بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طی بهار سال جاری تهرانی‌ها پنج روز هوای پاک، 77 روز هوای قابل قبول و 10 روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز هوای ناسالم تنفس کردند.