سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه گسترش

نوروزی گفت: امروز با توجه به تحریم‌ها و کاهش بسیار شدید واردات خودرو، شرکت‌های داخلی رقبای خارجی خود را در داخل کشور از دست داده‌اند و این فضای پویا و رقابتی به طور کامل از رویدادهای نمایشگاهی حذف شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: تولیدکنندگان معتقدند اگر قیمت مواد اولیه ثابت باشد ما نیز هیچ تغییری در قیمت محصولات خود اعمال نمی کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار رضایی با تاکید بر اقدام مقتدرانه پلیس نسبت به هنجارشکنان، گفت: فراجا برنامه‌های جدی در این زمینه خواهد داشت و قانون‌شکنان باید با دیدن پلیس احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند. ان‌شاءالله در همین روزهای پیش رو اخبار بسیار خوشی را خواهید شنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار رضایی گفت: در خصوص اقدام محکم و مقتدرانه با کسانی که چند وقتی جولان می‌دادند در موضوعاتی همچون سرقت و هنجارشکنی، خبرهای خوشی در راه است.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس دوم اتحادیه لوازم خانگی با اعلام اینکه بسیاری از کارخانجات تولید کننده به بهانه افزایش قیمت فولاد، رنگ و... حدود 60 درصد قیمت کالای تولیدی خود را افزایش داده اند، گفت: افزایش قیمت لوازم خانگی مورد تایید وزارت صمت نیست.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: آنچه تورم در ماه‌های اخیر را به نقطه بالایی رسانده، چاپ پول برای رساندن به بانک‌هاست. دولت معمولا در 6 ماه دوم سال با کسری بودجه مواجه می‌شود و دست به ذخایر بانک مرکزی می‌برد. اما تیم اقتصادی دولت بارها عنوان کرده که این کار را نخواهد کرد. به نظر می‌رسد عمده راهکار دولت برای عبور از کسری بودجه، نگاه به بانک‌ها بوده. اتفاقی که در نهایت اثر خود را بر پایه پولی گذاشته و حالا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روزهای گذشته فیلمی در فضای مجازی منتشر شده بود که در آن یک مامور پلیس حجاب را قانون ندانسته و اعلام می‌کرد هر کس با هر پوششی می تواند آزادانه در کشور رفتار کند.

خبرگزاری مهر

جولان شرکت های خارجی صنعت دخانیات در کشور فراتر از حضور در بازار بخش خصوصی رفته و فراگیری این شرکت ها در فقدان نظارت و کنترل، به اماکن دولتی همچون فرودگاه امام خمینی نیز رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

درحالی هنوز برخوردی با تولیدکنندگان متخلف که اخیرا قیمت لوازم خانگی را غیرقانونی گران کردند، نشده بلکه تعدادی دیگر از تولیدکنندگان هم برای اینکه از قافله گران فروشی عقب نمانند محصولات را با لیست جدید قیمت راهی بازار کرده اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا آمده است، در راستای همدردی با دولت و ملت ترکیه امسال جشن روز ملی جمهوری اسلامی ایران را برگزار نمی‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک خانواده پنج نفره را که به مدت پنج روز در زیر آوار خانه فروریخته‌شان زنده مانده بودند توسط تیم‌های امداد و نجات در ترکیه نجات پیدا کردند.

خبرگزاری تسنیم

هرچند که مطابق مصوبه مجلس شورای اسلامی ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و ورود آن به کشور، منوط به دریافت مجوز از سازمان میراث فرهنگی کشور است، اما فروش غیرمجاز آن به وفور در فضای مجازی دیده می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: مجموعه یگان‌های ویژه حتی فرصت اندک جولان را از دشمنان داخلی و خارجی گرفت،

خبرگزاری مهر

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: مجموعه یگان‌های ویژه با راهبرد و استراتژی برگرفته از تجربه و تخصص نوین و با اقتدار توأم با بصیرت، حتی فرصت اندک جولان را از دشمنان داخلی و خارجی گرفت،

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه آخرین آمار جان‌باختگان زلزله در 10 استان جنوبی این کشور را حدود 19 هزار نفر اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

کتاب «شناخت‌نامه فرید» به کوشش کاظم رستمی و با همکاری انتشارات شهرستان ادب با نگاری به کارنامه ادبی قادر طهماسبی منتشر شد.