جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه‌های مقاومت فلسطین در دویست و چهل و پنجمین روز نبرد همچنان به حملات به مواضع و محل استقرار نظامیان اشغالگر در غزه ادامه می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز جمعه خواستار جلوگیری از ورود سوخت و کاهش کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های عبری زبان امروز - جمعه - از وقوع آتش‌سوزی در اطراف شهرک الناصره در الجلیل و فعال شدن سامانه‌های دفاع هوایی و سقوط ترکش خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه قطر روز پنجشنبه گفت که میانجی‌ها هنوز پاسخی از جنبش حماس در مورد پیشنهاد اخیر در خصوص توافق آتش‌بس در غزه و تبادل اسرا بین جنبش حماس و نیروهای اشغالگر دریافت نکرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شرکت امنیت دریایی «امبری» انگلیس بامداد جمعه از وقوع یک حادثه دریایی در غرب یمن خبر داد و اعلام کرد: در نزدیکی یک کشتی واقع در فاصله 27 مایل دریایی در غرب المخا 2 انفجار روی داده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر معنوی انقلاب یمن و جنبش انصارالله امروز پنجشنبه، در یک سخنرانی، از 244 روز حمله مداوم رژیم صهیونیستی به مردم غزه انتقاد کرد و گفت: فقط در هفته جاری، ماشین کشتار اسرائیل، 2100 شهید و زخمی در غزه بر جای گذاشته است. الحوثی با اشاره به اینکه در کنار این حملات، فعالیت‌های اشغالگرانه صهیونیست‌ها و روند شهرک‌سازی‌های آنان نیز ادامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس پلیس‌راه گلستان از وقوع سانحه رانندگی و فوت سه نفر در کاروان عروسی در علی‌آبادکتول خبر داد. رییس پلیس‌راه گلستان از وقوع سانحه رانندگی و فوت سه نفر در کاروان عروسی در علی‌آبادکتول خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمود شهرکی اظهار کرد: در ساعت 18 و 15 دقیقه عصر امروز در یک کاروان عروسی در محور کمربندی علی آباد کتول در مسیر فاضل آباد به پل مزرعه راننده یک دستگاه سواری پژو 405...

وب‌گاه گسترش

وضع کردن قوانین و ضوابط جدید برای مسکن توسط دولت سیزدهم، که با توجه و تاکید رئیس جمهور، آیت الله سیدابراهیم رئیسی، ماندگار شد، منجر به پایان دادن به آشفتگی بازار مسکن خراسان رضوی و بریدن فساد و تخلفات در این حوزه شد.

وب‌گاه عصر ایران

شبه نظامیان مسلح صهیونیست پیش از آغاز آنچه راهپیمایی پرچم می‌خوانند (عنوانی که صهیونیست‌ها برای روز اشغال کامل قدس اشغالی به کار می‌برند)، با جولان در خیابان‌های منطقه قدیمی قدس اشغالی و در نزدیکی مسجدالاقصی به عربده‌کشی پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

حزب‌الله با انتشار فیلمی از هدف‌گیری شهرک متولا و مقر هنگ مرزی در پادگان دویو متعلق به صهیونیست‌ها خبر داد. حزب‌الله با انتشار فیلمی از هدف‌گیری شهرک متولا و مقر هنگ مرزی در پادگان دویو متعلق به صهیونیست‌ها خبر داد. ساعاتی پیش نیز حزب الله لبنان پایگاه رامیم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله راکتی قرار داد. حزب الله در عملیاتی دیگر تیپ حرمون 810 در پادگان معالیه گولانی در جولان اشغالی...

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری گلستان از ورود به ممنوعیت آفرودسواران در منطقه مَرکوه مینودشت خبر داد و گفت: «دستگاه‌های متولی مکلف‌اند مسیر‌های منتهی به ورود آفرودسواران را مسدود کنند.»

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل دادگستری گلستان از ورود به ممنوعیت آفرود سواران در منطقه مَرکوه مینودشت خبر داد و گفت: دستگاه‌های متولی مکلفند مسیرهای منتهی به ورود آفرود سواران را مسدود کنند.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری گلستان از ورود به ممنوعیت آفرود سواران در منطقه مَرکوه مینودشت خبر داد و گفت: دستگاه‌های متولی مکلفند مسیر‌های منتهی به ورود آفرود سواران را مسدود کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزات خود به خاک لبنان ساعاتی پیش یک مقر ارتش لبنان را هدف حملات هوایی قرار داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با الجزیره اعلام کرد: هرگونه اقدام اسرائیل برای گسترش جنگ علیه لبنان با ویرانی و خرابی و آوارگی در اسرائیل پاسخ داده خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مصاحبه با الجزیره اعلام کرد: هرگونه اقدام اسرائیل برای گسترش جنگ علیه لبنان با ویرانی و خرابی و آوارگی در اسرائیل پاسخ داده خواهد شد.