جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی چندین نوبت یک سایت نظامی در مرکز و یک ساختمان مسکونی در شهر بانیاس سوریه را هدف قرار دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر و کشف بیش از 2300 کیلو گرم انواع مواد مخدر در شرق کشور خبر داد و گفت: برابر تاکید فرمانده کل انتظامی مبنی بر برخورد جدی با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، اولویت اصلی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا در سال جاری، مبارزه قاطع و همه جانبه با باندها و گروه‌های مسلحانه حمل و قاچاق مواد مخدر به ویژه در حوزه شرق،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا اعلام کرد: باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر در شرق کشور منهدم و بیش از 2300 کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا از انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر و کشف بیش از 2300 کیلو گرم انواع مواد مخدر در شرق کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط چین و عربستان سعودی جامع و چندوجهی است و بنابراین امتیازهایی زیادی وجود دارد که چین می تواند در اختیار عربستان سعودی و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس قرار دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چین هرگز ادعا نمی کند که به شکلی یکجانبه می تواند تامین کننده امنیت باشد زیرا این بازیگر به ایجاد نوعی امنیت مشترک، جامع، همکاری و پایدار اعتقاد دارد.

وب‌گاه گسترش

از نیمه اسفند سال گذشته، آسمان ایران سخاوتمندانه تا همین چند روز پیش نزولات جوی را روانه زمین کرد. به‌عبارت‌دیگر، میزان بارش‌ها در 2 ماه اخیر اصلا شبیه 5 ماه نخست سال آبی امسال نبود، گرچه تا حدی به نقطه نرمال بارش نزدیک شد. به‌همین دلیل تا حدی از نگرانی‌های کم‌آبی شدید در فصل تابستان کاست. این بارندگی‌ها منجر به وقوع سیلاب‌های شدید در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان‌جنوبی و چند...

خبرگزاری تسنیم

یکی از سوالات مهمی که پس از جنگ تحمیلی مطرح شد این بود که چرا ایران پس از آزادی خرمشهر و ایجاد شرایط مناسب برای صلح، باز هم به جنگ ادامه داد و وارد خاک عراق شد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم اسرائیل در روز 235 جنگ علیه نوار غزه، علی‌رغم کشتار یک روز پیش در غرب شهر رفح که 45 شهید و نزدیک به 300 زخمی به‌جای گذاشت، از بامداد امروز سه‌شنبه مناطق مختلف غزه از جمله شهر رفح را بمباران کردند که مراکز بیمارستانی مانند بیمارستان اندونزی یکی از این اهداف بود که در این حمله آسیب دید. شورای امنیت سازمان ملل امروز سه‌شنبه به‌درخواست الجزایر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجمع تشخیص در صف بررسی‌ست. طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجمع تشخیص در صف بررسی‌ست. به گزارش عرشه آنلاین، پیگیری‌ها نشان می‌دهد که طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت، توسط نمایندگان مجلس یازدهم به مجمع تشخیص مصلحت ارسال شده و در حال حاضر در صف بررسی این نهاد قرار دارد.

وب‌گاه گسترش

در صورت تصویب طرح ساماندهی در مجمع تشخیص، این طرح به مجلس بازگردانده می‌شود و از آنجا که طرح ساماندهی رای قاطع نمایندگان مجلس یازدهم را پای خود دارد، در صورت تایید و بازگشت به مجلس، تبدیل به قانون شده و به دولت فرستاده می‌شود؛ دولت نیز موظف است ابلاغیه‌ی اجرایی آن را صادر کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع نزدیک به گروه‌های مقاومت عراق اعلام کردند مقاومت در حال بازنگری در توافق خود با دولت بغداد درباره توقف عملیات نظامی علیه پایگاه‌های غیرقانونی آمریکا در عراق و سوریه است.

وب‌گاه گسترش

در حال حاضر، بازار خودرو یکی از بازارهای داخلی با کمترین تلاطم است و قیمت ارز نیز در هفته گذشته کاهش یافته است. این شرایط باعث شده است که هیچ تقاضای قابل توجهی برای خرید خودروهای وارداتی و داخلی وجود نداشته باشد. قیمت خودروها به همراه رکودی رو به کاهش باشد، و به نظر می‌رسد که این وضعیت در هفته آینده نیز ادامه پیدا کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت خودرو امروز، جمعه 4 خرداد 1403، با توجه به تعطیلی بازار، هیچ تغییری ندارد. اما با احتساب وضعیت بازار خودرو در هفته‌ای که گذشت، روند قیمت‌ها برای هفته آینده چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فقدان تلاش‌های هماهنگ بین کشورها برای مبارزه با قاچاق مواد غذایی به افراد سودجو این امکان را می‌دهد تا از شکاف‌های موجود در سیستم سوءاستفاده کرده و از فروش کالاهای آلوده سود ببرند.