چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

واحد تهران شمال با صدور اطلاعیه ای با اشاره به وقایع امروز این دانشگاه از حمله برخی هنجارشکنان به وسیله گاز اشک آور به مراسم دارای مجوز دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیج دانشجویی چند دانشگاه کشور در نامه‌ای به رییس جمهور نوشتند: دشمنانِ قسم‌خورده این خاک مصمم‌اند حرمت و حیثیت امنیت ملی را هتک کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مطالب تولیدی توسط این فرد در پوشش خبرنگار، بارها توسط رسانه های معاند به صورت ویژه بازنشر شده است. در حقیقت فرد مذکور در پوشش خبرنگار، نقش خبرنگار نیابتی را برای دشمن ایفا می کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بسیج دانشجویی چند دانشگاه کشور نامه ای به رییس جمهور کشور نوشتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نوجوان یالقوز آغاجی شهرستان مرند درحین کشاورزی با حیوان راسو درگیر که نهایتا به فوت این نوجوان منتهی می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بسیج دانشجویی چند دانشگاه کشور در نامه ای به رییس جمهور به طرح این سوال که زیر سوال بردن مدت‌دار اخلاق اصیل دانشگاهی تا چه زمانی تحمل خواهد شد؟ پرداختند.

وب‌گاه عصر ایران

خواهش ما این است که مسئولان و روسای دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی و حراست دقت بیشتری داشته باشند، امیدواریم هر چه زودتر این جریان فتنه تمام شود و گول‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام برگردند و دانشجویان در کلاس‌های درس حاضر شوند.

خبرگزاری دانا

بسیج دانشجویی چند دانشگاه کشور در نامه ای به رییس جمهور به طرح این سوال که زیر سوال بردن مدت‌دار اخلاق اصیل دانشگاهی تا چه زمانی تحمل خواهد شد؟ پرداختند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: گروه‌های هدف شامل افراد بالای 60 سال، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای، بیماری‌های مزمن قلبی - عروقی، ریوی، دیابت و مبتلایان نقص سیستم ایمنی، نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

خبرگزاری دانا

ویروس آنفلوآنزا در حالی این روزها جولان می دهد که تنها راه مقابله با آن استفاده مکرر از ماسک و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی است.

خبرگزاری تسنیم

بسیج دانشجویی 8 دانشگاه بزرگ تهران در نامه ای به رئیس جمهور تاکید کردند: برای ممانعت از استمرار آشوب دانشگاهی، «برنامه اقدام متقابل» ارائه کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: بر اساس مصلحت‌هایی که وجود دارد بسیاری از بسیجیان شرایط را تحمل می‌کنند، در شرایطی که فتنه در بسیاری از دانشگاه‌ها جولان می‌دهد خیلی‌ها خواهان این هستند اقدام انقلابی انجام بدهند اما می‌گوییم تحمل کنند که امیدواریم با صبر و بصیرت از این وضعیت رها شویم.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم بروجن در مجلس گفت: مردم در صحنه‌های مختلف ثابت کردند جانانه پای انقلابشان ایستاده‌اند و فتنه‌های دشمنان را در نطفه خفه می‌کنند.