سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

منصوری از جمله کادرهای جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی بود که احمدی نژادی ها او را بعد از انتخابات88 به فرمانداری ورامین رساندند و بعد از عضویت در جبهه پایداری، حالا در دولت رئیسی به ریاست نهاد ریاست جمهوری رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سردار سلیمانی گفت: در طول تاریخ، استکبار در کشورهای اسلامی بخصوص ایران فتنه‌های زیادی را ایجاد کرده اما همیشه این فتنه‌ها با هوشیاری مردم، عملکرد به موقع نخبگان، اقدام سریع و دقیق نیروهای امنیتی و انتظامی خنثی شده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه الف

اخبار سیاسی بازار خودرو را مجددا ملتهب کرده است. اما این التهاب به گونه‌ای نبود که رکود از بازار خارج شود. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند خودرو در روزهای آینده با افزایش قیمت همراه می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت نیوز نوشت: قیمت خودرو صفر داخلی روز پنجشنبه 12 آبان 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) 11 آبان ماه با جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی گفت‌وگو کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

باغ گیاه شناسی ملی ایران که در منطقه 22 تهران واقع شده، در چند ماه اخیر با معضل بزرگی در کنار سایر مشکلات همیشگی خود روبرو شده است. این باغ که از ابتدا نیز با مشکلاتی همچون عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی توسط شهرداری و نبود حمایت های کافی مواجه بوده است، حالا خود را در محاصره برج های جدیدی می بیند که اگر تصمیمی جدی برای آن ها گرفته نشود به زودی سر به فلک خواهند کشید. برج هایی که می توانند...

خبرگزاری دانا

حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز و شهادت جمعی از هم وطنان بی گناه، دل آحاد ملت ایران را به درد آورد و حالا بانوان بیرجندی که خود را حامی و خانواده آرتین 5 ساله می‌دانند، برخورد قاطع و اشد مجازات برای عاملان و زمینه سازان این جنایت را از مسئولان مطالبه دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: رشیدی کوچی گفت: اینکه بگوییم چون دانشجو است هرچه بگوید نباید مورد مواخذه و برخورد قرار گیرد، درست نیست.

خبرگزاری دانا

نماینده دائم قطر در سازمان ملل متحد خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی بر اراضی عربی از جمله جولان اشغالی سوریه و اراضی لبنانی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مساله مهمی که در مورد نحوه فروش خودرو پس از حذف قرعه‌کشی آن هم بعد از حدود سه سال، وجود دارد، این است که سیاست عرضه خودرو بعد از دوران قرعه‌کشی چگونه خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

در اغتشاشات اخیر در کشور تمرکز یارگیری از سوی ضدانقلاب روی همین نسل NEET بوده است؛ استفاده از محتوای هیجانی و اغواگر با استفاده از ظرفیت بی بندباری گروه‌هایی چون رپرها، هیچهایکرها قابل توجه است!

وب‌گاه مشرق نیوز

اخبار سیاسی بازار خودرو را مجددا ملتهب کرده است. اما بازار همچنان در رکود است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت خودرو در روزهای آینده افزایشی خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

توانگر در توئیتی نوشت: صحنه دوست و دشمنان دولت در ماه‌های اخیر روشن شده.

وب‌گاه اقتصاد نیوز