چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه مشرق نیوز

چطور می‌شود عده‌ای هفتم آبان را به نام کورش گرامی بدارند اما با وجود منشور حقوق بشر کورش، این افراد به تمامیت ارضی اعتقادی نداشته باشند و بر طبل تجزیه‌طلبی بکوبند!؟ این تناقض به قدری در رفتار و شعارهای اغتشاشگران آشکار است که جایی برای چون و چرا نمی‌گذارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تجارت‌نیوز نوشت: این روزها بازار خرید و فروش وام ازدواج از همیشه داغ‌تر شده و بسیاری از واجدان شرایط، امتیاز وام‌های خود را می‌فروشند. اما چرا این وام‌های مقرون به صرفه به فروش می‌رسند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سرهنگ صادق شکری ضمن ابراز همدردی با خانواده متوفیان در تجمعات اخیر در شهرستان های مهاباد و پیرانشهر گفت: مواردی از اصابت تیر به ماموران امنیتی و مردم از بین جمعیت معترضان در تجمعات استان به وقوع پیوسته است به همین منظور از دستور ویژه برای پیگیری این موضوع صادر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: پروفسور "داریوش فرهود"، چهره علمی شناخته‌شده‌ای در ایران و جهان محسوب می‌شود و از 50 سال قبل (سال 1351) و از زمان بازگشت به کشور در کلینیک ژنتیک و کمک به بیماران مشغول است.

وب‌گاه فرارو

محیط بانان منطقه‌ی حفاظت شده‌ی البرز شمالی در شهرستان نوشهر تصاویری زیبا از چند گوزن و خرس در این منطقه حفاظت شده ثبت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخاب نوشت: القاصی با بیان اینکه تاکنون هزار کیفرخواست برای آشوبگران صادر شده است، گفت: دادگاه این عناصر اصلی اغتشاشات در تمام روزهای هفته جاری به صورت علنی برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دانشگاه یاسوج در خصوص شایعه اخراج دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی ارائه کرد. گفتنی است که طی چند روز گذشته در فضای مجازی اخباری مبنی بر اخراج 200 نفر از دانشجویان دانشگاه یاسوج منتشر شده بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین فرمانده پیشین سپاه ناحیه گرگان هم در این نشست گفت: زمانی که روسری‌ها توسط فریب‌خورده‌های دشمنان بالا رفت چادرهای مادران و دختران در حرم مطهر شاهچراغ (ع) خونین شد و بی‌شک اغتشاشگران آب در آسیاب دشمن ریخته و در این جنایات شریک هستند.

وب‌گاه گسترش

رکود همچنان در بازار خودرو جولان می‌دهد. اما بعد از افزایش قیمت برخی از خودروهای داخلی، سطح معاملات مقداری افزایش پیدا کرده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند قیمت خودرو در روزهای آینده با جهش همراه خواهد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار محمدرضا مهدوی شنبه شب در نشست هم‌اندیشی مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های خراسان جنوبی که استاندار نیز حضور داشت، افزود: این روزها روزهای سختی است که حتی در بسیج دانشجویی با آن مواجه هستیم و بسیجیان با ناراحتی از وضعیت موجود، بسیاری از مسائل و مشکلات را تحمل کرده و در مظلومیت به سر می‌برند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سردار مهدوی گفت: خواهش ما این است که مسوولان و روسای دانشگاه‌ها، نهاد نمایندگی ولی فقیه و حراست دقت بیشتری داشته باشند، امیدواریم هرچه زودتر این جریان فتنه تمام شود و گول‌خوردگان به دامن انقلاب و نظام برگردند و همه دانشجویان با آرامش در کلاس‌های درس حاضر شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه محیط عقلانی و به دور از رفتار خارج از شئون است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی زمینه بروز عقائد و نظرات در فضای مناسب را ایجاد کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

اینا نوشت: سردار مهدوی گفت: خیلی افراد، خواهان این هستند اقدام انقلابی انجام دهند اما می‌گوییم تحمل کنند که امیدواریم با صبر و بصیرت از این وضعیت رها شویم.

خبرگزاری دانا

مطالب تولیدی توسط این فرد در پوشش خبرنگار، بارها توسط رسانه های معاند به صورت ویژه بازنشر شده است. در حقیقت فرد مذکور در پوشش خبرنگار، نقش خبرنگار نیابتی را برای دشمن ایفا می کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارزیابی بازار سایپایی‌ها نشان دهنده آن است که امروز محصولات سایپا همانند پرتیراهای ایران خودرو بدون تغییر در بازار عرضه شدند.