سه‌شنبه 3 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه الف

بررسی‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ایران نه با کمبود ارز مواجه است و نه با مازاد نقدینگی و آنچه که بازار ارز را با التهاب مواجه کرده، شکل‌گیری انتظارات تورمی و جولان سوداگران و دلالان است و مهم‌ترین راهکار کنترل قیمت‌ها در این بازار اخذ مالیات سنگین از معاملات و درآمد حاصل از ارز است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی‌ها نشان می‌دهد اقتصاد ایران نه با کمبود ارز مواجه است و نه با مازاد نقدینگی و آنچه که بازار ارز را با التهاب مواجه کرده شکل‌گیری انتظارات تورمی و جوالان سوداگران و دلالان است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه افتصادی خبرگزای دانشجو، در روزهای اخیر بازار ارز مجددا دچار التهاب شده و بهای انواع ارز در این روزها افزایش یافته است. برای یافتن راهکار حل مساله در ابتدا باید دلایل وقوع این پدیده را بررسی کرد. در همین باره چند گزاره را بررسی می‌کنیم. * آیا عرضه ارز کاهش یافته است؟ برای پاسخ به این سوال که آیا عرضه ارز کاهش یافته است یا خیر، ابتدا باید جریان ورود و خروج ارز را بررسی کنیم....

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تخفیفان، اسنپ و هیچ یک از این شرکت‌های کسب و کار دیجیتالی تاکنون جواب قانع‌کننده‌ای برای این سؤال نداشته و در واقع می‌توان این اقدام را به نوعی فرار رو به جلو قلمداد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کیهان برای برخی از کسب وکارهای اینترنتی از جمله اسنپ، علی بابا، تپسی، جاباما و... خط و نشان کشید.

وب‌گاه عصر ایران

پس از انقلاب سال1357 جامعه به مجاهد، توده‌ای، فدایی، ملی، لیبرال، ترکیب رقیق و غلیظ مذهبی و غیره تقسیم شد. در کشمکش خونینی وارد شدند که زمینه را برای ناکارآمدها، فرصت‌طلب‌ها، اهالی کاسه‌لیسی، مفت‌بری و قدرت‌طلبی کور خالی گذاشت.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در "بلوار کشاورز" خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در "بلوار کشاورز" خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدر‌های اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتشزا و سمی دست ساز کشف شد. سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه سوم این پلیس از برخی تحرکات و حضور تعدادی از اغتشاش گران در حوالی بلوار کشاورز که قصد ایجاد...

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.

وب‌گاه گسترش

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدر‌های اصلی تجمعات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدر‌های اصلی اغتشاشات اخیر در بلوار کشاورز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس گفته که براساس این مصوبه کمیسیون قضایی برای مهریه‌های تا سقف 14 سکه حق ثبتی درنظر گرفته نشده و از مهریه‌های بین 14 تا 100 سکه چهار دهم درصد قیمت سکه‌ها به عنوان حق ثبت درنظر گرفته شده و مهریه‌های بین 100 تا 200 سکه مشمول پرداخت 2درصد حق ثبت و مهریه‌های 200 سکه به بالا مشمول پرداخت 15درصد حق ثبت می‌شوند و زوج‌ها باید 15درصد قیمت سکه‌ها...