چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل ارتش با انتشار دلنوشته‌ای برای آرتین، کودک داغدار حادثه تروریستی در شاهچراغ شیراز نوشت: کاش من به جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل ارتش با انتشار دلونشته‌ای برای کودک داغدار حادثه ترویستی شیراز، نوشت: کاش من به جای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش برای آرتین، کودک مظلومی که خانواده‌اش را در حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) به شهادت رسیدند، گفت: کاش من بجای پدر، مادر و برادرت به خون غلطیده بودم و تو اکنون تنها و داغدار نبودی!

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ارومیه - ایرنا - فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی کشف 80 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 80قبضه سلاح جنگی و شکاری که برای ایجاد نا امنی وارد استان میشد خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران طی بیانیه‌ای برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در دانشکدگان فنی را مستلزم ورود جدی کمیته انضباطی دانست. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیممجوییدم نسبفرزند رنج و کارگریزان، چون شهاب از شبچو صبح آماده دیدارما دانشجویان بسیجی پردیس فنی در تلاطم‌ها و آشوب‌های هفته‌های اخیر دانشگاه، تمام تلاش...

خبرگزاری تسنیم

رئیس جامعه حرفه‌ای گردشگران سلامت با اشاره به ظرفیت جذب 10 هزار میلیارد دلاری ایران از 57 کشور اسلامی در گردشگری سلامت گفت: متأسفانه به علت جولان دلال‌ها و نبود سازوکارهای نظارتی در این صنعت، شاهد از دست رفتن بازارهای هدف و جذب آنان به ترکیه هستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد کتمامی مذاکرات درخصوص پرونده ترسیم مرزها غیر مستقیم بود و هیئت‌های لبنانی و اسرائیلی زیر یک سقف با یکدیگر دیدار نداشتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی طی بیانیه‌ای از رئیس حراست این دانشگاه درخواست کرد تا به مماشات با اراذل هتاک پایان دهد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَ قاتِلُوهُم حَتَی لا تَکُونَ فِتنَه وَ یَکُونَ الدِینُ لِلَهِ فَاِنِ انتَهَوا فَلا عُدوانَ اِلاَ عَلَی الظَالِمینَ» بقره /193 ملت عزیز ایران تسلیت؛ عملیات تروریستی...

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از وقوع حادثه تروریستی دردناک در حرم حضرت شاهچراغ (ع)، جامعه مداحان کشور به این حادثه واکنش نشان دادند.

خبرگزاری دانا

امروز دشمن شخصی را که در یکی از شهر های کشور در اثر سانحه رانندگی فوت شده بود را به عنوان یک فرد کشته شده در اغتشاشات معرفی می کند تا اهداف شوم خود را دنبال کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: هر اعتراض به حق و طبیعی که در دهه‌ی اخیر خودی نشان داده، جدای از نوع برخورد حاکمیت، از سوی رسانه‌های فارسیِ نشان‌دار در آن سوی دیارمان به اوج ابتذال و اشمئزاز کشانده و نمایش‌داده شده است.