چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

ترامپ در متنی که منتشر کرده نوشت: " آنچه که من برای اسرائیل انجام دادم را هیچ رئیس جمهور امریکا انجام نداد."

خبرگزاری تسنیم

یک پژوهشگر حوزه میراث فرهنگی با اشاره به جولان حفاران غیرمجاز و قاچاقچیان اشیاء تاریخی در کشور گفت: عدم وجود ضوابط بازدارنده در متن قوانین یا ضعف در خصوص ضمانت اجراهای در نظر گرفته شده، علت این معضل اساسی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پزشک متخصص داخلی در آلمان پیش‌بینی کرده که در زمستان امسال با سه درگیر باشیم؛ ویروس‌هایی که بار اضافی بر دوش بیمارستان‌ها تحمیل خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

پزشکان توصیه می‌کنند که در زمستان در محیط‌های بسته از ماسک استفاده و تا حد امکان واکسن آنفلوآنزا را هم تزریق کنید. یک کارشناس بیماری‌های داخلی می‌گوید که به‌تدریج سطح ایمنی در برابر آنفلوآنزا بالا می‌رود و ما با موج‌های طبیعی این بیماری روبه‌رو خواهیم شد.

وب‌گاه الف

کریستیان کاراگیانیدیس، پزشک متخصص داخلی در آلمان پیش‌بینی کرده که در زمستان امسال با سه ویروس کرونا، آنفلوآنزا و سین‌سیشیال تنفسی (RSV) درگیر باشیم؛ ویروس‌هایی که بار اضافی بر دوش بیمارستان‌ها تحمیل خواهند کرد.

وب‌گاه فرارو

بسیاری از کارشناسان هشدار داده‌اند که احتمال طغیان آنفلوآنزا در روزهای سرد سال وجود دارد و اگر می‌خواهید گرفتار این ویروس بدخیم نشوید، سعی کنید ماسک بزنید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از کارشناسان هشدار داده‌اند که احتمال طغیان آنفلوآنزا در روزهای سرد سال وجود دارد و اگر می‌خواهید گرفتار این ویروس بدخیم نشوید، سعی کنید ماسک بزنید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید.

وب‌گاه عصر ایران

آنفلوآنزا انواع مختلفی دارد. در سال 1918، موجی از آنفلوآنزا به نام آنفلوآنزای اسپانیایی بیماری همه‌گیری در جهان به وجود آورد که به‌سرعت شیوع پیدا می‌کرد و همه را می‌کشت. افراد پیر، جوان، بیمار و سالم همگی به این بیماری مبتلا می‌شدند و دست کم 10درصد از بیماران جان خود را از دست می‌دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نورنیوز توشت: مجید تفرشی، تاریخ پژوه در برنامه «شیوه» شبکه 4 سیما گفت: محمدرضا شاه دیر و در زمان ضعف امتیاز داد و رفت. جمهوری اسلامی اگر در زمان اقتدار به مردم امتیاز بدهد می‌ماند. {مسائل} را زیر فرش پنهان کرده‌ایم و آن‌ها (شبکه‌های فارسی زبان خارج) سلطه رسانه‌ای پیدا کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

انزلی - تالاب بین المللی انزلی به عنوان مهم ترین و بزرگترین زیستگاه طبیعی جانوران ایران حال و روز خوشی ندارد و در صورت عدم احیا احتمال دارد به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.

وب‌گاه فرارو

آنفلوآنزا بیماری ویروسی است که دستگاه فوقانی تنفس و خود ریه را درگیر می‌کند، درست مثل کرونا با همان میزان درگیری. تنها تفاوت آنفلوآنزا با کرونا میزان سرایت آن است که کمی آنفلوآنزا دل رحم‌تر از کرونا بوده و آمار سرایت آن نسبت به کرونا کمتر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس سینمایی گفت: شیطان‌پرستان معتقد بودند که پولانسکی در فیلم «بچه رزمری» ناگفته‌های شیطان را مطرح کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک متخصص بیماری‌های عفونی در کشور از شیوع آنفولانزا در کشور خبر داد.

خبرگزاری دانا

متخصص بیماری‌های عفونی: از حدود 2 هفته پیش با موجی از آنفولانزا مواجه شدیم.

وب‌گاه الف

یک کارشناس مسائل دینی گفت: شیخ الانبیاء حضرت نوح (ع) است که قرآن مدت پیامبری آن حضرت را 950 سال عنوان کرده است، حاصل تلاش ایشان در این مدت کمتر از هشتاد نفر مؤمن بودند که با او سوار کشتی شدند و بقیه که حدود 40 هزار نفر بودند حتی همسر و فرزند او کافر بودند و عذاب شدند. این در حالی است که رسول اکرم (ص) در مدت 23 سال پیامبری خود تمام حجاز را در زیر بیرق اسلام درآورد که صدها هزار نفر مسلمان...

وب‌گاه فرارو

دکتر فرید یوسفی، متخصص بیماری‌های عفونی گفت: بیماری سل انواع مختلفی دارد و می‌تواند بسیاری از ارگان‌های بدن را درگیر کند؛ سل گوارشی، سل مغزی، سل سیستم ادراری و تناسلی، سل ریوی و سل استخوان برخی از سل‌ها هستند اما معمولا بیشتر بیماران به سل ریوی مبتلا می‌شوند که از طریق راه تنفسی و هوا منتقل می‌شود.