چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه 55 آنلاین

هشدار متخصصان: ماسک بزنید! آنفلوآنزا همه‌گیر شده است

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از روسیا الیوم، یک پست ایست و بازرسی ارتش سوریه کاروان نظامی آمریکا در حومه شمال الحسکه را که قصد عبور از این منطقه را داشت عقب راند. بر اساس این گزارش، ارتش سوریه یک کاروان نظامیان اشغالگر آمریکا را از دو روستای تل اللبن و ام الخیر در منطقه تل تمر در حومه شمال الحسکه وادار به عقب نشینی کرد و مانع حرکت آن شد. خبرنگار روسیا الیوم افزود...

وب‌گاه مشرق نیوز

در این شماره از وبلاگ مشرق تحلیلی را خواهید خواند پیرامون چالش و زحمت بزرگی که رجالی همچون حجاریان و عبدی و تاجیک برای "تحریف حقیقت در ایران" متحمل شده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخستین ماه پاییز در حال پایان است و نمونه‌هایی از ابتلا به آنفلوآنزا به ویژه آنفلوآنزا ان.1 اچ.1 موجب درگیری شدید ریه و بستری شدن افراد مبتلا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«احتمال ابتلا به آنفلوآنزا در روزهای اخیر از احتمال ابتلا به کرونا پیشی گرفته است. این در حالی است که کادر درمان نگران آن هستند که ویروس آنفلوآنزا و ویروس کووید -19 هر دو با هم فردی را مبتلا کنند و در این صورت هم‌افزایی داشته و موجب افزایش تعداد افراد بستری در بخش‌های ویژه نظیر آی. سی. یو شوند.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام کریمی تبار گفت: درخت تناور انقلاب اسلامی ما با این تلاش های دشمن و مزدبگیران آنها در داخل، شاید برگی از آن بریزد اما این تنه تناور آسیبی نمی بینید، در دوران دفاع مقدس، تمام دنیا در برابر ما ایستادند و این در حالی بود که ما کمترین تجهیزات نظامی را داشتیم ولی مردم مقاومت کردند و همین حزب کموله در کردستان ایجاد ناامنی می کردند و مردم کورد را به خاک و خون می کشیدند.

وب‌گاه عصر ایران

یک مطالعه در سال 2016 نشان داد که بادرنجبویه مانع از تکثیر ویروس آنفلوآنزای A می شود.

وب‌گاه الف

شاید تاچند دهه قبل کمتر کسی رغبت پیدا می‌کرد با موتورسیکلت در شهر رفت وآمد کند و اصلا کسی به این وسیله نقلیه به عنوان یک مرکب کاری نگاه نمی‌کرد، اما این روزها ترافیک خیابان‌های پایتخت شرایطی ایجاد کرده است تا بعضی‌ها برای سهولت و سرعت در رفت‌وآمد، مزایای این خودروی کوچک را برخطراتش ترجیح دهند.

وب‌گاه عصر ایران

تردید نداشته باشید چنانچه بنا به هر علتی بحران تجاوز روسیه به اوکراین فراگیر شود و به جاهای باریک بکشد، پرونده پهپادها؛ ایران را در کام بحران فرو خواهد برد.

خبرگزاری دانا

برخی از خانواده‌های زاهدانی از افزایش چراغ خاموش شهریه مهدهای کودک ها گلایه مند بوده وخواستار رسیدگی به این موضوع و ساماندهی شهریه‌ها شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک حساب و کتاب ساده نشان می‌دهد که تجارت فروش وی‌پی‌ان در ایران طی یک سال 3100میلیارد تومان است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با ارسال سلاح به اوکراین مخالفت کرده و دلیل آن را باز هم به ایران ربط داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با ارسال سلاح به اوکراین مخالفت کرده و دلیل آن را باز هم به ایران ربط داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

افرادی که از طریق یک برنامه اجاره خانه، مهمان آپارتمانی در آمریکا شده بودند آن را به چیزی شبیه یک صحنه جنایی تبدیل کردند؛ صاحب این آپارتمان در تیک تاک نوشت: «باورکردنی نیست. مهمانان خانه را ویران کرده‌اند.»

وب‌گاه خبر آنلاین

شیعه‌نیوز نوشت: درسال های اخیر مخصوصا با به قدرت رسیدن طالبان تعداد مدارس دینی در کشور به شدت افزایش پیدا مرده است که بسیاری از صاحب نظران معتقدند که گسترش ای مدارس رابطه مستقیم با افزایش تروریسم و افراط گرایی در افغانستان دارد.

خبرگزاری دانا

با وجود واکسناسیون گسترده در شهرها ولی بازهم ممکن است با سویه های جدید کرونا استان هاو شهرها به خصوص ایلام قرمز پوش شوند بنابراین ضروری است تا پروتکل های بهداشتی بیشتر رعایت شود.