چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی شوشتر خوزستان از سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شوشتر خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.

خبرگزاری دانا

شماری از روحانیون در مصاحبه‌های مختلف ضمن تاکید بر وحدت و برادری، گفتند: وحدت شیعه و سنی خاری بر چشم دشمنان ایران اسلامی است.

وب‌گاه گسترش

قاچاق چوب و قطع درختان توسط سودجویان چالش دیرینه جنگل های شمال که همچنان بر صدر دیگر معضلات فراروی عرصه های طبیعی کشور است، فرهنگ سازی و بازنگری قانون جامع جلوگیری از قاچاق چوب برای حفاظت و حراست این اکوسیستم ضرورتی است که مسوولان امر باید به این مهم تدابیر ویژه ای اتخاذ کنند.

خبرگزاری دانا

محمد جوانی با اشاره به اینکه نوجوانان در تیررس ترور رسانه‌ای دشمن هستند، گفت: یک عده مرده‌خوار سیاسی به دنبال سوژه‌ای برای سیاسی کردن ماجرای خانم امینی و تاخت و تاز در این میدان بودند.

وب‌گاه فرارو

مرداد 92 بود که به هشدار‌های خشک‌شدن دریاچه واکنش‌هایی نشان داده شد آن هم با تشکیل کارگروه نجات دریاچه ارومیه. 6 ماه زمان برد تا برنامه 10 ساله احیای دریاچه نوشته شود. البته دوسال طول کشید تا خبر‌ها از تثبیت وضعیت دریاچه و توقف روند کاهش تراز آب بگویند؛ یعنی به وقت شهریور 95.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون مطبوعاتی سابق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علت ضعف صداوسیما در پرداختن به اتفاقات روز جامعه را نداشتن مهارت دانست و توصیه کرد، در دوره‌ای که مخاطب محکوم به دیدن صداوسیما نیست و حق انتخاب دارد، رسانه را با مدل گذشته اداره نکنند.

خبرگزاری دانا

سردار اسماعیل فرجی گفت: نتیجه تشکیل مجمع عالی بسیجیان در خراسان شمالی طرح هایی هستند که تهیه و در اختیار مدیران دستگاه ها قرار می گیرد تا با اجرای این طرح‌ها بخشی از مشکلات مردم رفع شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - قیمت مرغ در مازندران طی روزهای اخیر حدود پنج تا 15 هزار تومان در هر کیلوگرم افزایش یافته و بالاتر از قیمت مصوب دولتی 59 هزار و 800 تومان به ازای یک کیلوگرم به مصرف کنندگان عرضه می‌شود، موضوعی که مسوولان، فروشندگان و خریداران دلیل آن را جولان دلالان در این صنعت عنوان می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تحقیقات جدید تصویری غنی‌تر و پیچیده‌تر از نقش‌های زنان به‌عنوان همسر، کشیش و دانشمند در یونان باستان را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنانوشت: شیوا قاسمی پور خطاب به رییس جمهور گفت: مطابق قانون اساسی شما وظیفه دفاع از تک تک شهروندان ایرانی را دارید و تاکید می‌کنم، وضعیت پیش آمده قابل قبول نیست، باید در این زمینه شفاف سازی صورت پذیرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هادی بیگی نژاد گفت: اکنون کسانی میدان‌دار آشوب شده‌اند که نان و نمک مردم و این انقلاب را خورده‌اند و با رای همین مردم آبرو پیدا کرده و اکنون نمکدان می‌شکنند.