چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرسلیم در پاسخ به این سوال که آیا برخوردهای خشن با این جوانان که به قول شما در دام دشمن افتاده اند درست است، گفت: برخورد خشن قابل قبول نیست مگر با کسانی که تخریب صورت می دهند

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: عضو حزب موتلفه گفت: جمهوری اسلامی بیدی نیست که با این بادها بلرزد. برخورد خشن قابل قبول نیست مگر با کسانی که تخریب صورت می دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

میرسلیم در پاسخ به این سوال که پسر شما جذب سازمان منافقین شد آیا وی هم درگیر همین مسائل شد و برخوردی که با بقیه افراد جامعه در اینگونه موارد صورت می گیرد با وی صورت گرفته است گفت: پسر من وضعیت خاصی داشت. بیچاره مورد حمله منافقین قرار گرفت و در دام آنها افتاد، بعد خودش متوجه شد و وضعی پیش آمد که فهمید گرفتار شده است و خودش را اصلاح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در تصویر زیر یک توله پلنگ را در حال ماهیگیری از آب گل آلود مشاهده می کنید.

وب‌گاه عصر ایران

کسانی که ادعای شکاف بین نسلی و حاکمیت و مردم را دارند می خواهند تزلزل را نشان دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نتانیاهو دو بار در سال‌های 2010 و 2011 در صدد حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران برآمده اما دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی تلاش وی را ناکام گذاشتند و با این حمله مخالفت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی با انتشار خاطرات خود ادعاهای تازه‌ای را درباره «معامله قرن»، مذاکره با سوریه و تلاش برای حمله به ایران مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعتراض و برگزاری تجمعات امروزه به یک اقدام عادی درتمامی کشورها بدل شده است و مردم دربیشتر کشورها با انجام آن، به مخالفت با عملکرد و برنامه های حاکمیت درباره موضوعی خاص می پردازند.

وب‌گاه عصر ایران

تمامی این تعاریف و چارچوب های قانونی وقتی معنی پیدا میکند که خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی بتوانند بدون هیچ محدودیتی از تجمعات؛ چه قانونی و چه غیر قانونی خبر و گزارش تهیه کنند، ولی وقتی امکان آن میسر نمی شود، بالطبع همه مسائل وارونه جلوه داده می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اطلاعات نوشت: طی 3 هفته گذشته شهرهایی در کشورمان در کنار برگزاری تجمعات اعتراضی، به محلی برای اقدامات خارج از عرف و غیرمدنی عده قلیلی بدل شد و این جماعت با یافتن فرصت هایی سعی در به انحراف کشاندن مطالبات مردم داشتند و در هر تجمع اعتراضی، دست به اقدامات مخرب زدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نیکلای سیوکا نخست وزیر رومانی گفته که این سخنان بازتاب دهنده موضع رومانی نیست و کلاوس یوهانیس رئیس جمهوری این کشور نیز تاکید دارد که تنها اوکراین که شهروندانش با خون خود بهای این جنگ را پرداخت می کنند، میتوانند در باره موضوع، چگونگی و زمان برگزاری مذاکرات تصمیم بگیرند.

وب‌گاه الف

ویروس کرونا از طریق اهدای خون منتقل نمی‌شود و تاکنون گزارشی مبنی بر ابتلا به این بیماری از این طریق منتشر نشده؛ با توجه به اینکه مراکز اهدای خون سالمترین مراکز هستند، اما باور و تصوراتی نادرست در رابطه با کرونا و اهدای خون مطرح شده که در این گزارش به آنها پاسخ داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی احتمال احیای برجام در آینده نزدیک را رد کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شوشتر خوزستان از سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شوشتر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

فرمانده انتظامی شهرستان شوشتر: طی این عملیات از مخفیگاه سارقان یک کیلو طلاجات مسروقه، 2 قبضه سلاح شکاری و یک قبضه سلاح جنگی و یک دستگاه موتور سیکلت که در امر سرقت از آن استفاده شده بود کشف گردید.