جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا از کشف 3 کیلوگرم مخدر شیشه از داخل 3 تن هندوانه اهدایی در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی زندان اصفهان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که حمله موشکی سنگینی را از سمت جنوب لبنان علیه سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با تداوم حملات اسرائیل به نقاط مختلف نوار غزه و ارتکاب جنایت علیه فلسطینیان این منطقه، رسانه‌های فلسطین از افزایش شمار شهدا خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسانه‌های بیگانه اگر ببینند که امکان ورود به فاز دوم در یک موضوع وجود دارد آن را کلید می‌زنند

خبرگزاری تسنیم

منیر شفیق درباره اقدامات ایران در قضیه طوفان الاقصی گفت: نه تنها مردم فلسطین بلکه کشورها جهان عرب از حمله ایران خوشحال شدند. ایران به درستی پاسخ داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران گفت: تمامی مشاوران املاک غیر مجاز و سوداگرانی که پیش از سامانه خودنویس اقدام به انعقاد قرارداد مسکن می‌کردند از طریق سامانه خودنویس جمع آوری شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یکی ز اعضای این جنبش به شهادت رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حزب الله لبنان شهادت یکی از اعضای خود در حمله اسرائیل به جنوب لبنان را تأیید کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق بامداد چهارشنبه اعلام کرد یک هدف مهم و حساس را در ایلات در اراضی اشغالی با پهپاد مورد هدف قرار داده است.

وب‌گاه فرارو

همه جای دنیا، وقتی گفته می‌شود که می‌خواهیم تورم را کنترل کنیم، نرخ سود را نزدیک به تورم و حتی بالاتر از تورم می‌برند، اما این اتفاقات در ایران رخ نمی‌دهد، چرا که بانک مرکزی نمی‌تواند سیاست‌هایی را که مورد تایید علم اقتصاد است اعمال کند؛ بنابراین اظهارنظر‌های کمیسیون مجلس، به نوعی دخالت در امور بانک‌ها و سیاست‌های ارزی است و تا زمانی که بانک مرکزی ناچار به تبعیت از سیاست‌های اعمالی...

وب‌گاه مشرق نیوز

صافکاری سیار، هم سریع هم ارزان! همین جمله تبلیغاتی کافیست مشتریان خود را جذب کنند. بساط کسب و کارشان را معمولا در حاشیه بزرگراه صیاد شیرازی پهن می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع اسرائیلی از شلیک 10 فروند موشک از خاک لبنان به منطقه اشغالی جبل‌الشیخ خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه امروز (سه شنبه) از وخامت اوضاع بیمارستان‌های نوار غزه در نتیجه استمرار حملات اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای امروز (سه‌شنبه) از پرتاب بیش از 10 موشک از خاک لبنان به بلندی‌های اشغالی جولان و اصابت آنها به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل در این منطقه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الناز شاکردوست همزمان با روز جهانی مادر به جنایات اسرائیل در غزه واکنش نشان داد.