چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری مهر

رئیس اتحادیه کانون‌های وکلای کشور گفت: با کوشش و پویش همگانی نباید اجازه دهیم چهره کودک کار عادی شود و آموزش پرورش و وزارت کشور سیاست واحدی در خصوص رفع بازماندگی از تحصیل اتباع اتخاذ کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: فرماندهی انتظامی کشور در بیانیه‌ای با تشکر از حمایت‌های نیروهای مسلح اعلام کرد که کارکنان انتظامی کشور تا آخرین لحظه در برابر توطئه‌های معاندان و ضد انقلاب ایستادگی کرده و با برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«فرماندهی انتظامی کشور به عنوان حافظان جان، مال و ناموس مردم و به فرموده نایب بر حق امام زمان (عج) مقام عظمای ولایت امام خامنه ای عزیز مدظله العالی که این خدمتگزاران مردم را از ستون استوار امنیت دانسته اند، امروز بیش از هر زمان دیگری مخلصانه، شجاعانه، دلسوزانه، بی ادعا، با ایمان و اعتقاد راسخ، شبانه روز تمام توان خود را صرف تامین امنیت مردم شریف ایران اسلامی خواهد کرد.

وب‌گاه الف

فرماندهی انتظامی کشور در بیانیه‌ای با تشکر از حمایت‌های نیروهای مسلح اعلام کرد که کارکنان انتظامی کشور تا آخرین لحظه در برابر توطئه‌های معاندان و ضد انقلاب ایستادگی کرده و با برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می کنند.

وب‌گاه عصر ایران

به پشتوانه مردم انقلابی هرگز اجازه جولان دادن به دشمنان را نخواهیم داد و راهبردهای شیطانی آن ها در راستای تضعیف این نظام مقدس راه به جایی نخواهد برد و همه آن ها نقش بر آب خواهد شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

بیانیه نیروی انتظامی: با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از مرز تا مرکز، قاطعانه برخورد خواهیم کرد / عده ای آشوبگر با هر بهانه ای دنبال برهم زدن نظم، امنیت و آسایش ملت هستند

وب‌گاه مشرق نیوز

شاسی بلندها، بر خلاف تصور عموم، همیشه گران‌قیمت نیستند. در بازار اروپا، برخی مدل‌های آنها با قیمت مناسب نیز یافت می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرماندهی انتظامی کشور در بیانیه‌ای با تشکر از حمایت‌های نیروهای مسلح اعلام کرد که کارکنان انتظامی کشور تا آخرین لحظه در برابر توطئه‌های معاندان و ضد انقلاب ایستادگی کرده و با برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می کنند.

خبرگزاری دانا

عشرت کردستانی گفت: برخی سلبریتی‌ها از عشق و ارادات مردم و از پول بیت المال ارتزاق کرده‌اند اما به خاطر اینکه اغراض و منفعت‌های خودشان در آن سوی مرزها تامین شود، بی مهابا جوانان را وارد میدانی که هیچ سودی برایشان ندارد، می‌کنند.

خبرگزاری دانا

فرماندهی انتظامی کشور در بیانیه‌ای با تشکر از حمایت‌های نیروهای مسلح اعلام کرد که کارکنان انتظامی کشور تا آخرین لحظه در برابر توطئه‌های معاندان و ضد انقلاب ایستادگی کرده و با برهم زنندگان نظم و امنیت قاطعانه برخورد می‌کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرماندهی انتظامی کشور در بیانیه‌ای با تشکر از حمایت‌های نیروهای مسلح اعلام کرد که کارکنان انتظامی تا آخرین لحظه برابر توطئه‌های معاندان و ضدانقلاب ایستادگی و با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد می کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرماندهی انتظامی کشور در پیامی از حمایت‌های نیرو‌های مسلح (ارتش، سپاه و بسیج) قدردانی کرد. متن پیام بدین شرح است: فرماندهی انتظامی کشور به عنوان حافظان جان، مال و ناموس مردم و به فرموده نایب بر حق امام زمان (عج) مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای عزیز مدظله العالی که این خدمتگزاران مردم را از ستون استوار امنیت دانسته اند، امروز بیش از هر زمان دیگری...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دنیای اقتصاد: با ادامه ناآرامی‌ها پس از فوت مهسا امینی دختر 22ساله‌ای که از سوی گشت ارشاد دستگیر شده بود، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دو طیف قرار گرفتند، نمایندگان مخالف گشت ارشاد و معتقد به اصلاح روند فعلی این گشت و نمایندگانی که با وجود خشمگین شدن مردم همچنان معتقد به فعالیت گشت ارشاد به همان سبک و سیاق سابق هستند. موافقان اصلاح قانون گشت ارشاد از طیف‌های مختلفی در مجلس شورای اسلامی...

خبرگزاری تسنیم

30 ناظر و داور مسئولیت نظارت و قضاوت دیدارهای هفته نخست لیگ برتر مردان سال 1401 را برعهده دارند.