چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه با همراهی و همکاری بخش‌های ذیربط انتظامی و امنیتی به هیچ‌وجه اجازه نخواهد داد عناصر اصلی اغتشاشگر و آشوب‌طلب حرفه‌ای در سطح شهرها و مناطق مختلف کشور جولان دهند و امنیت و آرامش شهروندان را سلب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی همه مدارس این استان تا پایان هفته خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سویه BA4.6 از زیرشاخه‌های اومیکرون است اما در حال حاضر بیشتر گزارشات از شیوع سویه‌های امیکرون مربوط به سویه BA4 است و این سویه جدید هم از زیرشاخه این سویه فراگیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سلبریتی ها برای مرگ مشکوک مهسا امینی آنچنان احساس مسئولیت کردند که یکی پس از دیگری خونخواه وی شدند تا بار دیگر نقشه ایران را سیاهپوش کنند و به زمین و زمان تسلیت بگویند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ویروس‌شناسی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: در چند هفته اخیر زیرسویه جدید امیکرون فراگیری زیادی داشته است و ابتدا این را در آمریکا شناسایی کردند و بعد در انگلستان و الان نزدیک به 40 و خرده‌ای کشور است که این سویه را شناسایی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شب گذشته نیروهای اورژانس توسط افرادی مورد حمله قرار گرفتند و دچار مجروحیت شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت که قرار بود تا پایان سال قبل و در نهایت تا پایان بهار امسال به تصویب برسد، همچنان در کمیسیون اجتماعی مجلس معطل مانده و اقدامات کوچک‌تر مثل اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل نیز برای بسیاری از کارگران شرکتی صورت نگرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افغانستان این روزها بدترین روزهایش را پشت سر می‌گذارد. طی 30 سال گذشته چنین خشکسالی سابقه نداشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خشکسالی، فروپاشی اقتصادی و افزایش قیمت مواد غذایی، میلیون ها انسان را در افغانستان زیر سلطه طالبان در معرض گرسنگی و قحطی قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

افزایش تعداد موش‌ها موسوم به «موش‌های نروژی» به معضلی حاد و آزاردهنده، برای شهروندان تبدیل‌شده است. کافی است در خیابان‌های تهران قدمی بزنید تا از پرسه زدن‌های بی‌محابای موش‌ها متعجب شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر جنگ اسرائیل، ایران را متهم کرد تلاش دارد تا از طریق ارسال سوخت لبنان را بخرد.

خبرگزاری مهر

صحنه کشیده شدن چادر یک بانوی محجبه در اغتشاشات اخیر، موجی از گلایه، اعتراض و نارضایتی را در فضا مجازی ایجاد کرده و برخورد با این اتفاق به مطالبه عمومی تبدیل شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گفته نماینده کارگران قراردادی و شرکتی کشور، دست‌های مافیا و حامیان پیمانکاران در این مدت بیکار ننشسته‌؛ از تعدیل نیروها گرفته تا تغییر قراردادها، کارسازی کرده‌اند تا کارگران زحمتکش مشمول تبدیل وضعیت نشوند؛ نمایندگان مجلس بیش از این تعلل نکنند.

خبرگزاری تسنیم

دفتر تحکیم وحدت با صدور بیانیه ای تاکید کرد: این تشکل دانشجویی در مقابل هنجار شکنی در سطح دانشگاه ها کوتاه نخواهد آمد و اندکی از اجرای حدود الهی و قانون رسمی کشور عقب نخواهد نشست.