چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه سوریه در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سوریه خواستار لغو اقدامات تحریمی غرب علیه این کشور و تعدادی از کشورها است. تروریسم اقتصادی غرب کمتر از تروریسم مسلحانه، وحشیانه و خطرناک نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه سوریه گفت: سوریه از سال 2011 تاکنون براثر اقدامات تروریستی متحمل 107 میلیارد دلار خسارت شده است.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه گسترش

تعدادی از پزشکان پاکستانی در برخی از مناطق استان سیستان و بلوچستان، مشغول طبابت هستند و به نظر می رسد زنگ خطر مهاجرت پزشکان ایرانی، خیلی زود به صدا در آمده است.

خبرگزاری تسنیم

در حال حاضر مبارزه با قاچاق و تولید روغن موتور تقلبی به طور چند مرحله‌ای در حال اجرا است و در همین راستا بر اساس قانون، مقرر شده از 15 مهر ماه، دستگاه‌های نظارتی، هرگونه روغن موتور بدون شناسه کالا، موجود در واحدهای صنفی توزیعی را قاچاق تلقی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دیجیاتو نوشت: در این مطلب به عجیب ترین و متفاوت ترین خودروهای آفرود می‌پردازیم؛ آفرودرهایی که شاید تویوتا لندکروز در برابرشان چندان هیجان‌انگیز به نظر نرسد!

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علوم تحقیقات با صدور بیانیه‌ای نسبت به مسائل اخیر در کشور واکنش نشان داد. متن این بیانیه به شرح زیر است: مسئله حجاب و پوشش در تمام برهه‌های زمانی، با بحث‌ها و چالش‌هایی همراه بوده است، از زمان حذف آن در دوره رضاخان تا دوره‌های بعد از انقلاب و وعده‌ها و تریبون‌های ریاست جمهوری و...! اما در تفسیر شرایط کنونی...

وب‌گاه فرارو

جذب پزشکان ایرانی در کشور‌های حاشیه خلیج فارس، اروپا و آمریکا، زنگ خطر کمبود پزشک متخصص و مجرب در کشورمان را به صدا در آورده است. تا جایی که محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی، در تربیون‌های مختلف، این موضوع را هشدار داده و گفته است که ادامه این روند، منجر به وارد کردن پزشک خارجی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

سردار جهانبخش از کشف 142 قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در آذربایجان غربی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، اکنون شاخص کیفیت هوای تهران بر روی عدد 191 و در بازه ناسالم قرار دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درحالی که این هفته شاهد افزایش حجم تقاضا برای پرواز مشهد هستیم اما بررسی های میدانی حاکی از نبود بلیت و یا فروش آنها با حداکثر نرخ و یا بیش از نرخ مصوب است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س)، پیرامون حوادث اخیر و اعتراضات دانشجویایی در دانشگاه بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: برخورد نامناسب گشت ارشاد در این چند وقت اخیر، اعتراضات و نارضایتی‌هایی را از سوی تمام اقشار جامعه از مذهبی تا غیرمذهبی در برداشته که این امر، موجب رنجش خاطر گردیده است. اما متاسفانه، دشمنان مردم ایران...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضائیه گفت: مقامات قضائی که مسئول رسیدگی و تکمیل پرونده‌های عناصر اغتشاشگر هستند در روند تحقیقات خود همه مستندات از جمله مطالب ارائه شده از ناحیه نیروهای انتظامی و اقاریر افراد دستگیرشده را مورد لحاظ قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: مقامات قضائی که مسئول رسیدگی و تکمیل پرونده‌های عناصر اغتشاشگر هستند در روند تحقیقات خود همه مستندات از جمله مطالب ارائه شده از ناحیه نیروهای انتظامی و اقاریر افراد دستگیرشده را مورد لحاظ قرار دهند.

وب‌گاه عصر ایران

مرکز رسانه قوه قضاییه: رئیس دستگاه قضا در جریان بازدید از مقر یگان امداد فراجا بار دیگر بر برخورد قاطعانه و بدون مماشات با عناصر اصلی و حرفه‌ای اغتشاشات تاکید کرد