چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌ها روز دوشنبه از تخلف نیرو‌های ارتش رژیم موقت صهیونیستی و عبور از مرز سوریه و ورود به خاک این کشور برای تعقیب چند نفر خبر دادند. «خبرگزاری فرانسه» گزارش داد که شماری از نیرو‌های رژیم اسرائیل با گذر از مرز وارد خاک سوریه شدند و به سوی چهار نفر که بنابر ادعای تل آویو اشیایی را در امتداد حصار مرزی به سوی نیرو‌های صهیونیستی پرتاب کرده بودند،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها روز دوشنبه از تخلف نیروهای ارتش رژیم موقت صهیونیستی و عبور از مرز سوریه و ورود به خاک این کشور برای تعقیب چند نفر خبر دادند.

خبرگزاری دانا

ارتش رژیم موقت صهیونیستی از ورود نظامیان خود به خاک سوریه و تعقیب چند نفر خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ذاعلام خبر ابتلای 13 اصفهانی به بیماری وبا گفت: بیشتر افراد مبتلا از عراق بازگشته بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی جزئیات مزایده خودروهای رسوبی وارداتی را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تشخیص تفاوت کرونا با آنفلوآنزا بسیار دشوار است، اما آنچه مسلم است اینکه آنفلوآنزا می تواند شدیدتر از امیکرون و خطرناک‌تر از آن بویژه درافراد در معرض خطر ظاهر شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از رشد 51 درصدی تولید کامل خودرو در این مجموعه از ابتدای امسال تاکنون خبر داده و وعده کرده است که از ابتدای مهرماه، تولید روزانه به 2800 دستگاه در روز افزایش پیدا می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

"حسین علایی" که چند سال قبل نظام اسلامی را با رژیم شاه مقایسه کرده بود؛ اخیرا در یادداشتی به بهانه درگذشت تصادفی مرحومه امینی؛ نظام اسلامی را با رژیم رضاقلدر و حکومت یزید مقایسه کرد!

وب‌گاه مشرق نیوز

آمریکایی‌ها در راهبردهای خود در قبال روسیه پس از آغاز جنگ اوکراین از استراتژی عبری - وهابی کردن قفقاز حمایت کرده تا مانع از تسلط روسیه بر کشورهای همسایه خود ازجمله جمهوری آذربایجان شوند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو، از معرفی 11 رنگ جدید برای محصولات این شرکت خبر داده و با بیان اینکه توانایی تولید و عرضه خودروها با 20 فام رنگ وجود دارد گفت که در آینده نزدیک و با ایجاد ساز و کارهای لازم، مشتریان می‌توانند محصولات مورد نظر خود را در رنگ‌های خاص و متنوع سفارش‌گذاری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشرق نوشت: وزیر صنعت معدن و تجارت تاکید کرد: واردات خودرو و ثبت سفارش آن شرایط و قواعدی در کشور دارد که هر واردکننده‌ای باید آن را رعایت کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - امیر هوشنگ ابتهاج هم رفت. سایه‌. از شمار کهنه‌شاعران یک تن کم. وز شمار چامه‌سرایان توانا، هزاران بیش. تا زنده بود، سایه‌روشن‌ها دربرش گرفته بودند. اکنون پس از مرگ نیز چنین می‌نماید که سایه‌نشین تاریخ شده باشد. سایه در سایه خواهد ماند احیانا. و برای درازهنگام.

خبرگزاری ایرنا

بوشهر - ایرنا - زیست سگ‌های بدون صاحب در دل شهر و لمیدن عصرانه در سایه‌های بعد از ظهرهای تفتیده بندر، به صحنه‌ای آشنا برای شهروندان بوشهری تبدیل شده بود، اما اکنون گام بزرگی برای برچیدن این زیست ناموزون در بافت شهر برداشته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ائوروپاپرس نوشت: نیکلاس مادورو با بیان اینکه چهار مدل خودوری ایرانی از طریق شرکت «بِنیراَئوتو» (Venirauto) مونتاژ خواهند شد، خاطرنشان کرد: امروز ایران کشوری نمونه، کشور پیشرفت، تولید، دانش و تولید محصولات است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

افزایش نا‌اطمینانی‌ها به چشم‌انداز اقتصادی و مسائل مرتبط با نتایج مذاکرات هسته‌ای کشور در بازار سهام تبعاتی همچون کاهش تقاضای موثر و مثبت سهامی برجای گذاشته است، در حالی‌که براساس روند پر‌قدرت قیمت سهام در فروردین1401 به‌نظر می‌رسید فعالان این بازار با موج جدیدی از جهش قیمتی روبه‌رو شوند اما شاخص‌کل بورس به‌عنوان مهم‌ترین دماسنج بازار در ماه‌های گذشته با قدرت هرچه تمام از مسیر تعادلی...