چهارشنبه 4 مهر 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانا

احمدی از دستگیری 3 متهم که یک کیلو و 600 گرم مواد مخدر را به صورت بلعیدنی حمل می کرد، خبر داد و گفت: متهمان دستگیرشده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

خبرگزاری مهر

بازار خودروی کشور طی سنوات گذشته در خلا خودروهای وارداتی، تبدیل به یک بازار انحصاری برای تولیدکنندگان و مونتاژکاران شده است؛ تا جاییکه مونتاژی ها با دلار 60 تا 70 هزار تومانی فروخته می شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار حمیدی درباره تغییر محدوده طرح ترافیک گفت: فعلا تصمیمی هم در این خصوص اتخاذ نشده است، این کار نیازمند انجام کار کارشناسی و بررسی‌های متعدد است.

خبرگزاری دانا

وزارت دفاع روسیه شنبه شب اعلام کرد، پدافند هوایی سوریه در جریان حمله هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به دمشق اکثر موشک‌های شلیک شده را رهگیری و منهدم کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این‌که از «مردم» و «جریان مردمی» سخن می‌گوییم، سخن از یک نظام اندیشه جامع، متعالی و مبتنی بر اصول است، ما اعتقاد داریم که می‌توان دولت را اربعینی کرد، نه این‌که اربعین را دولتی کنند، اربعین جلوه درخشان به میدان افاده و استفاده آمدن مردم است.

وب‌گاه الف

علاوه بر خودِ داعش، آوارگان وابسته به این گروه تروریستی - تکفیری در اردوگاه مخوف «الهول» در شمال سوریه نیز همواره از کارت‌های فشار آمریکا بوده‌اند که در مواقعی که بخواهد اقدام به فعال‌سازی آنها در منطقه می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر ستاد مردمی اربعین گفت: در این سال‌ها هیچ مرجع رسمی و قابل اعتمادی برای میزان حضور زائران در پیاده روی اربعین شکل نگرفته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای مانع جولان آمریکا در منطقه می‌شود، گفت: دوران یکجانبه‌گرایی امپریالیسم به پایان رسیده و فصل حکمرانی قدرت‌های نوظهور آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نمایندگان با طرح ساماندهی استخدام کارکنان خیلی موافق هستند؛ قاطبه‌ی نمایندگان مجلس بر حل مشکلات نیروهای شرکتی و معضل قراردادهای متعدد مانند موقت و پیمانکاری یا همان شرکتی تاکید دارند و خواهان برقراری امنیت شغلی و عدالت در پرداخت هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز در بستر و حریم رودخانه برعهده وزارت نیرو است، این در حالی است که به اذعان معاون دادستان کل کشور، با کوتاهی این وزارتخانه، مقابله قوه قضائیه با این مقوله با چالش مواجه شده است.

خبرگزاری دانا

گلایه های مربوط به تخلفاتی که در جایگاه های سوخت شهرستان قصرقند صورت می گیرد از سوی مشتریان روز به روز بیشتر می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از رایزنی با دولت و برگزاری نشست‌های مکرر، تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی از طرح حذف و قرار شد دولت برای تعیین تکلیف این نیروها بعداً لایحه به مجلس بیاورد. در نتیجه دولت با کلیت امر مخالفتی ندارد و کل مخالفت مقامات دولتی با همین بحث تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و پیمانی بود آنهم به دلیل ایجاد بار مالی، که موضوع در نهایت تعیین تکلیف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس پلیس پایتخت گفت: در ارتباط با جمع اوری معتادان متجاهر هیچ دستگاه و سازمانی تا به امروز جمع اوری را انجام نداده است.