جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر یکی از آکادمی‌های فوتبال تهران در خصوص اتفاقات هیات فوتبال دست به افشاگری زد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پایگاه خبری العهد تشکیل حاکمیت کنونی اردن را در راستای حفظ و حمایت از اسرائیل دانست و نوشت که بقای خاندان هاشمی در گرو حمایت مطلق از تل‌آویو است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» با اشاره به حملات حزب الله لبنان به شهرها و شهرک های صهیونیست نشین و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در نوار مرزی شمال فلسطین اشغالی نوشت: شهر «کریات شمونه» به شهر ارواح تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 2 سنت معادل 0.02 درصد کاهش به 88 دلار و 40 سنت رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی به قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل در مورد تسهیل ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه عمل نکرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خودروی جمع و جور شهری هیوندای سوناتا 2024 با یک نوسازی گسترده در چرخه میانی مواجه شده است که به استایل بیرونی و داخلی آن می پردازد و کمی قدرت تهاجمی بیشتری ارائه می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

خبرگزاری تسنیم

دور جدید برخورد با افراد متخلف در فوتبال ایران و دلال‌ها آغاز شده و بر این اساس اقداماتی در حال انجام است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا کشف 580 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت که در این مدت 1680 باند توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به پلفترم‌های تبلیغاتی اعلام کرده است در صورتی که تا هفته آینده آگهی املاک را حذف نکنند، مسدود می‌شوند.

وب‌گاه الف

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا کشف 580 تن مواد مخدر در سال گذشته خبر داد و گفت که در این مدت 1680 باند توزیع موادمخدر نیز متلاشی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی به پلفترم‌های تبلیغاتی اعلام کرده است در صورتی که تا هفته آینده آگهی املاک را حذف نکنند، مسدود می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار ایرج کاکاوند درباره اجرای طرح «آرامش در شهر» اظهار داشت: همکاران ما در انتظامی و سایر دستگاه‌های مسئول در مبارزه با مواد مخدر، همراهی، همدلی و اقدامات بسیار خوبی را در جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در سطح کشور داشتند؛ چراکه اولین دغدغه مردم در حوزه مبارزه با مواد مخدر بحث حضور معتادان متجاهر در معابر، میادین، بوستان‌ها...

وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی توسط شهروندان از جولان و غرش یک پلنگ در صخره‌های دماوند منتشر شده است.

وب‌گاه الف

عملیات وعده صادق و پاسخ مستقیم ایران به اسرائیل، معادلات منطقه‌ای را دچار تغییرات اساسی کرد.