جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ "محمدقاسم طرهانی" در تشریح این خبر بیان داشت: بیست و یکم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری با سلاح گرم و ایجاد تنش و رعب و وحشت در بین شهروندان در محدوده "حسن آباد" بررسی موضوع سریعاً در دستور کار ماموران کلانتری 176 این فرماندهی قرار گرفت. این مقام انتظامی با اشاره به اینکه از همان لحظات اولیه اقدامات اطلاعاتی پلیس شروع...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت موسیقی یوروویژن در بحبوحه اختلاف بر سر مساله رژیم صهیونیستی، تقریبا یک‌چهارم بینندگان خود را در مقایسه با سال گذشته از دست داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت عراق با پهپادهای جدید به یک هدف حیاتی در ایلات در جنوب فلسطین اشغالی حمله کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شیائومی در حال نزدیک شدن به ظرفیت کامل اولیه است و اکنون در تلاش است تا تولید را برای پاسخگویی به تقاضا افزایش دهد. همچنین، غول گوشی‌های هوشمند شیائومی در حال انجام یک حرکت جدید در تسلاست، زیرا قصد دارد فروش یک شاسی‌بلند مانند مدل Y را از اوایل سال 2025 آغاز کند.

وب‌گاه گسترش

بازاری پرچالش که هر بار پر از مطالبات گوناگون از سمت تولیدکنندگان و فروشندگان است. چالش‌هایی که از سال 97 با ممنوعیت واردات لوازم خانگی شدت گرفت و ناگهان کوهی از مشکل بر سر تولیدکننده داخلی سرازیر شد. انگار نه انگار که این همان تولیدکننده‌است که تضمین داد، لوازم خانگی با کیفیت را با بهترین نرخ به‌دست مشتری برساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به یک هدف مهم در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در نیمه برگزاری همزمان با ششمین روز، مهمانی خاص داشت که رهنمودهایشان نقشه راهی است برای فعالان نشر تا در چشم انداز آینده به کار گیرند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه تابناک

نقص در سیاست‌های ارزی چندنرخی پیامد‌های گسترده‌ای بر اقتصاد داشته و بر تنبیه صادرکنندگان، تضعیف تولیدکنندگان داخلی و کاهش توانمندی کشور در رقابت‌پذیری در بازار‌های صادراتی تأثیر مستقیم منفی گذاشته و این رویکرد در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نه تنها موجب تضعیف جهش تولید کشور بلکه جولان کالا‌های وارداتی به پشتوانه ارز‌های نفتی در بازار‌های داخلی کشور منجر خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خلیج فارس 90 جزیره دارد که 34 جزیره آن متعلق به ایران است و برای برخی از آنها طرح مسکونی سازی با جدیت دنبال می شود تا همه مردم ایران بتوانند از این ظرفیت بزرگ ملی بهره بگیرند.

وب‌گاه عصر ایران

پادکست فوتبال 360 کمی سلیقه شما را ارتقا می‌دهد و از فضای دو قطبی استقلال و پرسپولیس خارج می‌کند و اجازه می‌دهند نگاه متفاوتی نسبت به فوتبال ایران داشته باشید. در روزهایی که کانال‌های هواداری و خبرنگاران رنگی حسابی جولان می‌دهند، این چند نفر کمی به نگاه فوتبالی شما عمق می‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ در مصاحبه‌ای با مجله تایم از بنیامین نتانیاهو انتقاد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دونالد ترامپ معتقد است که بنیامین نتانیاهو به دلیل شکست در توقف حماس در 7 اکتبر «به‌درستی» مورد انتقاد قرار گرفته است و می‌گوید «عده‌ای از افراد بسیار خوب» وجود دارند که می‌توانند سمت نتانیاهو را بگیرند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جانشین یگان‌های ویژه پاسداران فراجا یگان‌های تکاوری را عامل احساس آرامش خاطر در مناطق کویری دانست و گفت: یگان‌های تکاوری عاملی برای تأمین امنیت مناطق کویری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آخرین داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد، هوای 2 شهر خوزستان روز سه‌شنبه در وضعیت قرمز و ناسالم قرار گرفت.