جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تصویب جدول مربوط به منابع و مصارف هدفمندسازی یارانه‌ها (تبصره 8 قانون بودجه) لایحه بودجه 1403 کل کشور موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیین رونمایی از فصلنامه تاریخی‌سیاسی «ماجرا» با حضور علی باقری‌کنی معاون سیاسی وزارت امورخارجه، منوچهر متکی وزیر اسبق امور خارجه، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری و جواد موگویی سردبیر فصلنامه روز یکشنبه 9 اردیبهشت در خانه اندیشه‌ورزان جوان برگزار شد. در ابتدای این مراسم، جواد موگویی پژوهشگر تاریخ که سردبیری فصلنامه «ماجرا» را نیز برعهده دارد با بیان...

وب‌گاه ورزش سه

اگر هدف فولادی‌ها در کوتاه مدت قطعی کردن بقا در لیگ برتر است، اما با عبور از بحران فعلی قطعا مدیران باشگاه برای فصل آینده برنامه‌های ویژه‌ای دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک بی‌احتیاطی کوچک و اعتماد به یک خوراکی خود رو موسوم به کلاهک مرگ می‌تواند مصرف‌کنندگان را به کام مرگ بکشاند و فصل بهار زمان اوج رویش و مصرف آن است؛ مرگی که راحت جولان می‌دهد و سهل‌انگاران را شکار می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری امروز (دوشنبه) از تشدید تحرکات نظامی اشغالگران آمریکایی در پایگاه‌های غیرقانونی خودشان در سوریه، از ترس تشدید ضربات موشکی و پهپادی مقاومت خبر داده‌اند.

وب‌گاه الف

التهاب هفته‌های اخیر بازار ارز، دوباره پای مبحثی قدیمی را به میان محافل سیاسی و اقتصادی باز کرده که با وجود آزمون و خطای چندباره‌ای که در این زمینه صورت گرفته باز هم مورد توجه قرار گرفته است؛ امری که بی‌شباهت به دور باطلی ملال‌آور و ناتمام نیست!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که 30 فروند موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاه میرون اسرائیل شلیک کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از حمله پهپادی و راکتی به مقر فرماندهی نظامی صهیونیستی در شهرک المناره خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ارتش یمن امروز (شنبه) با انتشار تصاویری از هدف قرار دادن یک جنگنده آمریکایی در آسمان صعده خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در بخش سیاست های ارزی سند تحول دولت سیزدهم، همان رویکرد و نگاه مبتنی بر قانون احکام دائمی برنامه ششم توسعه مورد تاکید قرار گرفته و طبیعتاً دولت باید بر اساس آن اقدامات خود را انجام دهد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسات ارزی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع بحث سیاست‌های ارزی در سال‌های اخیر اصلی‌ترین موضوع اقتصاد کلان کشور بوده علی رغم اینکه به عنوان یک رویکرد کلان در اقتصاد محسوب می‌شود، اما به شدت بر زندگی مردم و معیشت آنان و بر حوزه فعالیت‌های جاری کشور اثر دارد. وی بیان کرد: اعتقاد ما...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: ارزش کل معاملات امروز بازار 10 هزار و 409 میلیارد تومان بود که از این مبلغ 4 هزار و 702 میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و حق تقدم بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه یمن ضمن دادن هشدار به واشنگتن گفت که یمنی‌ها از طرح‌های متجاوزانه آمریکا مطلع هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حوزه مدیریت بازار ارز ما چیز جدیدی از دولت نمی‌خواهیم و هدف از جلسات مشترک ارزی این است که برنامه اجرایی دولت درباره سیاست‌های ارزی متناسب با این مواردی که گفتیم، سریعتر ارائه شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع آگاه در ابوظبی می‌گویند امارات عربی متحده دیگر به ضرورت کاهش تولید اوپک پلاس باور ندارد و به دنبال افزایش تولید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تنظیم گر ایمنی خودرو در آمریکا، برای فراخوانی که خودروسازی تسلا سابقا برای 2 میلیون خودرو با نقص فنی سیستم خودران اعلام کرده بود، پرونده باز می‌کند.