جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: «دشمن صهیونیستی - آمریکایی و طرفدارانش فقط زبان سلاح را در خصوص مهار ظلمشان می‌فهمند».

وب‌گاه مشرق نیوز

ضربت ترکیبی که شنبه شب به رژیم صهیونیستی وارد شد، کف توانمندی‌های ایران بود. در مقابل، اسرائیل با حداکثر توانمندی‌های رادارای و پدافندی نتوانست موشک‌ها و پهپادهای مهاجم را عقب براند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عمویی گفت: اسرائیل متوجه شد که توانمندی نظامی ایران بسیار بیشتر از اقدامی است که در بامداد روز 26 فروردین صورت گرفت.

خبرگزاری تسنیم

بازرس مجمع عالی نمایندگان کارگران کشور با اشاره به اینکه افزایش 35 درصدی دستمزد امسال تأثیری در بالابردن قدرت خرید کارگران ندارد گفت: این دریافتی در زیرجولان افزایش نرخ دلار ناپدید و تبخیر شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که اسرائیل در ادامه نقض حریم هوایی لبنان، به جنوب این کشور حمله کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

شلیک جمهوری اسلامی به اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی، شمشیر به‌زور غلاف شده‌ای بود که پس از 46 سال، با شوق و بسیار بی پروا بیرون آمد تا شاید رژیم اسرائیل حداقل این بار شیرفهم شود که هر نوع اقدام تهدید آمیزی علیه جمهوری اسلامی بازی با دم شیری است که برای نابودی صهیونیست‌ها سری نترس دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هواپیماهای آمریکا و انگلیس مناطقی در شمال غرب یمن را بمباران کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دقایقی قبل از ساعت 24 شنبه شب 25 فروردین ماه خبرهای اولیه از آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران به اسرائیل در رسانه ها منتشر شد تا اینکه سپاه پاسداران در دو بیانیه رسمی اعلام کرد که با ده ها پهپاد و موشک‌های کروز و بالستیک از داخل خاک ایران به رژیم صهیونیستی حمله کرده است. پیش از ساعت 3 بامداد سیل پهپادهای شاهد 136 و موشک های بالستیک خیبر به آسمان سرزمین های اشغالی رسید و گنبد آهنین را...

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از توسعه جنگ در منطقه استقبال نمی‌کند، افزود: اقدام شب گذشته در چارچوب ماده 51 منشور ملل متحد، حق دفاع مشروع و حمایت از امنیت و منافع ملی جمهوری اسلامی در برابر تجاوز مسلحانه خارجی بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از شهادت یکی دیگر از رزمندگان این جنبش در مقابله با اسرائیل خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه گفت که محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه اسرائیل به این معنا است که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه گفت: محدود بودن در دفاع مشروع و تنبیه اسرائیل به این معناست که ما هیچ هدف غیرنظامی را در پاسخ خود تعریف نکردیم. نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه ایران در جمع سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم تهران گفت: نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه دولت «نجات ملی» یمن امروز (یکشنبه) در بیانیه‌ای پاسخ پهپادی و موشکی تهران به حمله تل‌آویو به کنسولگری ایران در دمشق را پاسخی مشروع و منطبق بر قوانین بین المللی ارزیابی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشور گفت: هشدار دادیم که اگر آمریکا به تل‌آویو کمک کند پایگاه‌هایش در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی انرژی، قیمت نفت برنت 71 سنت در هر بشکه بالا رفت و به 90.45 دلار رسید.