جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه عصر ایران

نقاطی که در اسرائیل مورد اصابت موشک‌های ایران قرار گرفتند عبارتند از: رامون، نواتیم، جولان و آراد

وب‌گاه عصر ایران

تنها لامبورگینی اونتادور پلاک دائم ایران در شهر زیبای تبریز در حال جولان است. مالک خودرو علاوه بر این خودرو؛ صاحب یک دستگاه فِراری 458 و رولزرویس ریث و کوروت c7 و چندین دستگاه خودرو می‌باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گونه‌ای از تلقی نسبت به قدرت و حکومت وجود دارد که باعث می‌شود برخی فعالان سیاسی به حکومت به چشم «مال» بنگرند و برای خود «حق مالکانه سیاسی» تعریف کنند؛ درست همان‌گونه که قبیله‌ای در گذشته به چاه آبی می‌رسید و در برهوت بی‌آب‌وعلف، بی‌جمع و بی‌جماعت، خود را مالک‌الرقاب این گنجاب می‌دانست و دل از چاه برنمی‌کَند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب الله از شلیک دهها موشک به سه پایگاه نظامی اسرائیل در جولان اشغالی سوریه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حزب الله از شلیک دهها موشک به سه پایگاه نظامی اسرائیل در جولان اشغالی سوریه خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آغاز حملات پهپادی و موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی در همان دقایق نخست با واکنش گسترده در رسانه‌های خارجی همراه شد. در این گزارش نگاهی به واکنش رسانه‌های خارجی و بین المللی به آغاز حملات ضداسراییلی ایران انداخته ایم. ان. بی. سی نیوز: تلافی ایران شبکه خبری ان بی سی نیوز آمریکا پوشش خبری خود از حملات ایران علیه رژیم صهیونیستی را با عنوان «تلافی ایران»...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه پاسداران در اطلاعیه شماره 2 خود از انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خبر داد و ضمن هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران تاکید کرد: تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه منافع ایران از مبدا هر کشوری، پاسخ متقابل و متناسب به منشأ تهدید را به دنبال خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویر زنده شبکه خبری الجزیره از شهر تل آویو، حاکی از رسیدن برخی پهپادها یا موشک های ایران به آسمان مناطق اشغالی است. در این تصاویر صدای آژیرهای خطر و صدای انفجارهای پی در پی به وضوح شنیده می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقامات مصری اعلام کردند که در واکنش به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه اسرائیل، پدافند هوایی خود را در حالت آماده باش قرار داده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های اسرائیلی بامداد یکشنبه از شلیک موشک هایپرسونیک از سوی ایران به سمت فلسطین اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه «نیویورک‌تایمز» در گزارشی به نقل از مقامات اسرائیلی، ادعا کرد: پیش‌بینی می‌شود که مناطق مورد حمله ایران، بلندی‌های جولان و پایگاه نیروی هوایی اسرائیل در صحرای نقب باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روزنامه «نیویورک‌تایمز» در گزارشی به نقل از مقامات اسرائیلی، ادعا کرد: پیش‌بینی می‌شود که مناطق مورد حمله ایران، بلندی‌های جولان و پایگاه نیروی هوایی اسرائیل در صحرای نقب باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی لبنان بامداد یکشنبه از حمله موشکی به مقر پدافند هوایی اسرائیل در جولان اشغالی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی لبنان بامداد یکشنبه از حمله موشکی به مقر پدافند هوایی اسرائیل در جولان اشغالی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری که کاربران اردنی از پرواز پهپادهای ایرانی در آسمان این کشور منتشر کرده اند./ آخرین خبر

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عملیات گسترده پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تلافی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در دمشق از دقایقی پیش آغاز شد.