جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پژوهش‌های جدید کمبود آهن در خون را به عنوان عامل اصلی ابتلا به کووید طولانی شناسایی کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که یک پادگان نظامی در منطقه الجلیل را مورد حمله پهپادی قرار داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

باشگاه استقلال واکنش تندی را نسبت به یک مصاحبه در خصوص انتقال بلانکو به این تیم نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر صنعت، معدن و تجارت از عرضه یک خودروی اقتصادی در سال آینده خبر داد و گفت: در تلاش هستیم یک مدل استاندارد اما با آپشن‌های قابل قبول تولید کنیم که در سال آینده توسط خودروسازان عرضه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود. کارشناس هواشناسی با بیان اینکه هوای تهران جمعه سردتر می‌شود، گفت: شنبه سردترین بامداد در تهران خواهد بود. محمد اصغری، در گفتگو با شبکه خبر درباره وضعیت آب و هوای کشور، افزود: احتمالاً روز شنبه و یکشنبه برای مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان هشدار رنگ نارنجی صادر خواهیم کرد. مردم...

وب‌گاه فرارو

رویکرد سازمان امور مالیاتی در سروسامان دادن به صدور دستگاه‌های کارتخوان قابل تقدیر است، اما این در حالی است که شبکه بانکی و شرکت‌های وابسته به بانک‌ها بدون هیچ گونه تذکری از سوی سازمان امور مالیاتی، مشغول توزیع دستگاه‌های کش لس در سطح بازار هستند تا کسب و کار‌ها برای فرار مالیاتی و عدم شناسایی فرآیند کارت به کارت، از کش لس‌ها استفاده کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گستره بارش از امروز پنجشنبه (17 اسفند) سمت شمال غرب کشور را در برمی‌گیرد و به نوار غربی می‌رسد. گستره بارش از امروز پنجشنبه (17 اسفند) سمت شمال غرب کشور را در برمی‌گیرد و به نوار غربی می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

«یورگوس لانتیموس» از متفاوت‌ترین فیلمسازانِ روزگار است. «پدیده پنجاه ساله» یونانی؛ نگرشی خلافِ جهت جریانِ روز دارد. او، این روزها با «Poor Things» موجودات فقیر / بیچاره، بر سر زبان‌هاست. اثری که در ادبیاتِ رسانه‌ای ایران، با نام «بیچارگان» شهرت دارد. بیچارگان؛ ادامه‌ی نوعِ «نگاهِ لانتیموسی» به هستی و یک «ضد پیرنگ» سینماییِ ناب است. کارگردان؛ در 7 فیلم قبلی‌اش، همین رویکرد را دنبال می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای در راستای حمایت از مردم و مقاومت غزه اعلام کرد «عملیات ما در حمله به مناطق تحت سلطه صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی کماکان ادامه خواهد یافت؛ تا زمانی که اشغالگران به آتش‌بس در غزه ملتزم گردند

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر حماس در اظهاراتی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل همواره به دنبال توافق آتش‌بس موقت هستند، تاکید کرد: مقاومت شکست نخواهد خورد و دوره (رژیم) اسرائیل به پایان رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های صهیونیستی از اصابت دو موشک به اهدافی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های صهیونیستی از اصابت دو موشک به اهدافی در بلندی‌های اشغالی جولان سوریه خبر دادند. شبکه 14 صهیونیستی مدعی شد که دو موشک از خاک سوریه به سمت بلندی‌های اشغالی جولان شلیک شده است. شبکه العهد لبنان گزارش داد که جزئیات بیشتری در این باره گزارش نشده است. از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه در 15 مهرماه تاکنون، نیرو‌های مقاومت در عراق، سوریه...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در ماه فوریه از 40 درصد از مأموریت‌های کمک‌رسانی در نوار غزه جلوگیری کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری چهارشنبه شب از حمله موشکی به جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توجه به سلامت تنفسی به ویژه در فصل زمستان و در هنگام آلودگی هوا که انواع و اقسام ویروس‌ها در فضا جولان می‌دهند مهم است. به ویژه در محیط‌هایی که آلودگی هوا و بیماری‌های تنفسی در آن شایع است. علاوه بر داروها و درمان پزشکی استفاده از برخی ادویه‌ها در رژیم غذایی نیز می‌تواند به سلامت ریه‌ها کمک کند. توجه به سلامت تنفسی به ویژه در فصل زمستان و در هنگام آلودگی هوا که انواع و اقسام ویروس‌ها...