جمعه 30 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو هیئت مدیره اتحادیه تولید و صادرات پوشاک از رکود بی‌سابقه در بازار پوشاک شب عید خبر داد و گفت: پوشاک از سبد مصرف پنج دهک پایین حذف شده و آنها فقط در شرایط اضطرار پوشاک می‌خرند.

وب‌گاه تابناک

رویکرد سازمان امور مالیاتی در سروسامان دادن به صدور دستگاه‌های کارتخوان قابل تقدیر است، اما این در حالی است که شبکه بانکی و شرکت‌های وابسته به بانک‌ها بدون هیچ گونه تذکری از سوی سازمان امور مالیاتی، مشغول توزیع دستگاه‌های کش لس در سطح بازار هستند تا کسب و کار‌ها برای فرار مالیاتی و عدم شناسایی فرآیند کارت به کارت، از کش لس‌ها استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: دولت سیزدهم از تشکیل پرونده کرسنت 2 با خسارت بیش از پرونده نخست جلوگیری کرد.

وب‌گاه الف

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از دستگیری ص - ب از ارازل و اوباش شهرستان خوی، معروف به پلنگ آذربایجان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری ص - ب معروف به پلنگ آذربایجان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دستگیری ص - ب معروف به پلنگ آذربایجان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قربانیان طاعون خیارکی دچار علائم شدیدی مانند تب و لرز - که تورم‌های دردناکی نیز داشت - می‌شدند.

وب‌گاه گسترش

معمولا در آستانه نوروز بازار میوه داغ‌تر از همیشه است. از وانتی‌های پر از میوه‌ای که یک نفر روی آن ایستاده و با کوبیدن دست‌هایش شما را تشویق به خرید می‌کند تا غرفه‌های شهرداری که مقابل آنها سیلی از مردم قرار دارند. البته در این روزها باید حسابی حواس‌تان به میوه‌هایی که می‌خرید باشد، زیرا فروش جعبه‌ای میوه در ایام نوروز شیوه‌ای برای غالب کردن میوه‌های خراب که ته جعبه جا خوش کرده‌اند،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس اتحادیه دارندگان قنادی، شیرینی فروشی و کافه قنادی تهران اعلام کرده بود برنامه ای برای افزایش قیمت شیرینی ویژه نوروز 1403 وجود ندارد و برآود قیمت شیرینی براساس نرخ مواداولیه تعیین خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شروع ماه رمضان امسال در روز چهارشنبه 22 اسفند ماه سال 1402 و پایان آن در روز 23 فروردین 1403 است.

وب‌گاه فرارو

توجه به سلامت تنفسی، به‌ویژه در فصل زمستان و در هنگام آلودگی هوا که انواع و اقسام ویروس‌ها در فضا جولان می‌دهند، مهم است؛ به‌ویژه در محیط‌هایی که آلودگی هوا و بیماری‌های تنفسی در آن شایع است. علاوه‌بر دارو‌ها و درمان پزشکی، استفاده از برخی ادویه‌ها در رژیم غذایی نیز می‌تواند به سلامت ریه‌ها کمک کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از آغاز طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی بر اماکن عمومی، رستوران‌ها، قنادی‌ها و سایر نقاط مرتبط از 15 اسفند خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

صاحب ویدیو با انتشار آن نوشت: همین که شاید ماه‌ها ازش تو خیابان نبینید و خیلی خیلی کم بیرون بیاد نشان دهنده حساسیت خودرو است. ما هم خوش شانس بودیم در واپسین ساعات روز جمعه توانستیم دیداری داشته باشیم با این کواتروپورت جذاب و با شخصیت. او همچنین حین رانندگی بار‌ها به راننده تذکر داد تا با احتیاط و حفظ فاصله رانندگی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماجرای قتل‌های عنکبوتی که در سال‌های 79 تا 80 در شهر مشهد اتفاق افتاد، یکی از مهم‌ترین پرونده‌های جنایی و خبرساز طی 2 دهه اخیر است که با گذش 22 سال از آن هنوز هم منشأ تحولات و بحث‌های جدی است. پس از ساخت چند فیلم سینمایی درباره این قتل ها و به ویژه ساخت فیلم موهن «عنکبوت مقدس»، روزنامه خراسان برآن شد تا به عنوان اولین رسانه ای که 22 سال قبل ماجرای قتل های عنکبوتی را فاش کرد، ناگفته‌ها...

خبرگزاری تسنیم

انجمن صنایع لوازم خانگی در نامه‌ای به رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ضمن گلایه از جولان لوازم خانگی قاچاق در بازار، نسبت به جمع آوری این قبیل کالاها اعلام آمادگی کرد.