شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

هدف کیسینجر در لبنان جلوگیری از ظهور یک کشور رادیکال دیگر در آنجا بود؛ اما در نهایت این اتفاقی بود که افتاد و دو جنگ دیگر را با اسرائیل در لبنان رقم زد تا اینکه تعادل جدیدی برقرار شود. با وجود این، به استثنای برخی درگیری‌های جزئی طی تهاجم سال1982، اسرائیل و سوریه از درگیری در لبنان اجتناب و توافق‌نامه جدایی خود را درباره جولان حفظ کردند؛ درحالی‌که مصر صلح خود را با اسرائیل برقرار و...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی نور از دستگیری ضارب پزشک اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اعضای یک باند موبایل قاپی که سرکرده آن کاپشنی با تصویر «اژدهای زرد» برتن داشت، در حالی متلاشی شد که نقشه آنان برای فریب پلیس نیز به فرجام نرسید. اعضای یک باند موبایل قاپی که سرکرده آن کاپشنی با تصویر «اژدهای زرد» برتن داشت، در حالی متلاشی شد که نقشه آنان برای فریب پلیس نیز به فرجام نرسید. اوایل شب هفتم بهمن، زن جوانی در خیابان میثم جنوبی مشغول گفت وگوی تلفنی در پیاده رو بود که ناگهان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس منطقه گفت: آمریکا می‌خواهد صلحی نیم‌بند را در غزه ایجاد کنند و وضعیت را به شرایط نه جنگ و نه صلح پیش ببرد.

وب‌گاه گسترش

به نظر می‌رسد نقدینگی و سفارشات خرید معامله‌گران یکی از دلایل عمده باقی ماندن قیمت بیت کوین در محدوده فعلی باشد. بررسی داده‌ها نشان می‌دهد قیمت بیت کوین بیش از 150 روز است که در این محدوده مشخص نوسان می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تکلیف حضور انتخاباتی از احزاب و گروه‌های سیاسی در هیچ حالتی سلب نمی‌شود و آنها در شرایط بی‌نامزدی مکلف به گزینه "حمایت از نامزد نزدیک" هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که 2 پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه را هدف قرار داده است. مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که 2 پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه را هدف قرار داده است. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از مشرق، مقاومت اسلامی عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله‌های جدید خود به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پایگاههای نظامیان آمریکا در استانهای الحسکه و دیرالزور واقع در شمال شرق و شرق سوریه هدف حمله قرار گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مقاومت اسلامی عراق از حمله به یک موضع اسرائیل در بلندی‌های اشغالی جولان در جریان عملاتی در عصر روز گذشته خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص لحظه‌ای کیفیت هوای تهران امروز (یکشنبه) بر روی عدد 121 قرار دارد که در این شرایط به کودکان، بیماران قلبی و ریوی و همچنین زنان باردار توصیه می‌شود از تردد در فضای باز خودداری کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سعدالله زارعی طی یادداشتی در روزنامه کیهان نوشت: واکنش همزمان ایران به سه موقعیت تروریستی در پاکستان، عراق و سوریه بازتاب گسترده‌ای در سطح بین‌المللی و منطقه‌ای ایجاد کرد. عمده تحلیل‌ها دائر مدار قدرت عملیاتی ایران و اراده آن به کنش و واکنش فعال بود. واقعیت هم این است که در منطقه ما نه ماجرای تروریسم پایان یافته و نه ضرورت مقابله با آن به فرجام رسیده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منصور رضایی گفت: مصرف ماهی‌های سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 و پروتئین، روی، منیزیم، سلنیوم، آهن و ید، در کاهش تنگی نفس و اثرات زیان بار ترکیبات التهاب آور مفید است.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقدام همزمان ایران علیه چند موقعیت مرتبط با اسرائیل در استان اربیل از فاصله 1200 کیلومتری، از خوزستان ایران و علیه یک گروهک شرور تروریستی در استان بلوچستان پاکستان در واقع یک «بسته موازنه‌ساز» بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق بیست‌ودوگانه تهران هم‌اکنون با شاخص 121 در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به دنبال حمله هوایی روز گذشته رژیم صهیونیستی به منطقه مسکونی المزه در غرب دمشق، 5 تن از مستشاران نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. به دنبال این حمله، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای شهادت تعدادی از نیروهای سوری و چند‌تن از مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران را در تجاوز رژیم صهیونیستی به شهر دمشق تایید کرد. درهمین حال نورنیوز اسامی دو تن از این مستشاران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد یونیسف اعلام کرد که حدود 20 هزار کودک در جهنم جنگ غزه از زمان آغاز آن در هفت اکتبر به دنیا آمده‌اند.