شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری تسنیم

برخی از تولیدکنندگان لوازم‌خانگی با ارسال نامه‌ای خطاب به رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به عدم برخورد با عرضه کالا‌های خارجی در بازار، خواستار برخورد دستگاه‌های مسئول با قاچاق لوازم‌خانگی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جشنواره فیلم فجر امسال در نگاه مدافعانش یک رخداد استثنایی و کاملا مثبت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک کشتی در 74 کیلومتری جنوب بندر «المخا» با دو موشک هدف حمله قرار گرفته و خساراتی به آن وارد شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌حزب الله لبنان از شهادت یک رزمنده این جنبش خبر داد و اعلام کرد که یک پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین را هدف حمله موشکی قرار داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع رسانه‌ای از حمله ارتش اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی «حلب» خبر دادند.

وب‌گاه ورزش سه

جام ملت‌های آسیا 2023 با 9 چهره نوظهور همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحقیقات اخیر نشان داده است که دیابت نوع 2 آنقدرها که تصور می‌شد دائمی و برگشت‌ناپذیر نیست. جالب اینجاست که روش مقابله با آن نیز از نظر پژوهشگران زیاد پیچیده نیست. بدنتان را مانند یک کاسه قند بزرگ تصور کنید. هنگام تولد، این کاسه خالی است. طی چندین دهه، شکر و کربوهیدرات‌های تصفیه‌شده می‌خورید و کاسه به تدریج پر می‌شود و وقتی غذای بعدی را می‌خورید، شکر غذای شما روی دو طرف کاسه می‌ریزد...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه گسترش

بر اساس داده‌های ماه گذشته انجمن خودروسازان چین، فروش خودرو در سراسر صنعت در چین در سال گذشته 12 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت و به 30.1 میلیون دستگاه رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای سوری خود گفت: امروز حامل دعوت رسمی آقای رئیسی از آقای بشار اسد برای دیدار رسمی از ایران بودم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان در نشست خبری با همتای سوری خود گفت: حامل دعوت رسمی آقای رئیسی از آقای بشار اسد برای دیدار رسمی از ایران بودم.

وب‌گاه عصر ایران

فیصل المقداد در بخشی از سخنان خود گفت: حضور نیروهای نظامی آمریکا و ترکیه در سوریه، اشغاگری و برخلاف مقررات بین‌المللی است. آمریکا باید در قبال جنایت خود در رقه و دیگر نقاط سوریه مواخذه شود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه گفت: وظیفه ما مسئولان و کارگزاران نظام در برابر عظمت این مردم و حمایت‌های بی‌دریغ‌شان از انقلاب اسلامی، بسیار سنگین و ثقیل است.

وب‌گاه ورزش سه

محمد مومنی از زابل به فوتبال ایران معرفی شد، در پلی اکریل آقای گل شد و به استقلال رفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه در یک نشست خبری از تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی دیماس در حومه دمشق خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریاسالار وادیم کولیت، معاون مرکز روسی آشتی طرف‌های متخاصم در سوریه در یک نشست خبری اظهار داشت: دو جنگنده اسراییلی با چهار بمب هدایت شونده به اهداف نظامی در منطقه فرودگاه دیماس حمله هوایی کردند.