شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای وقوع یک انفجار قوی در نزدیکی دریاچه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی را گزارش کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

احسان حاج‌صفی به‌عنوان قدیمی‌ترین عضو تیم‌ملی و با حمایت سرمربی و کادر، در جریان جام ملت‌های قطر بازوبند را بر بازوی خود می‌بست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت دولت مستعفی یمن خبر داد که جسد بی جان مدیر اداره صنایع جنگی وزارت دفاع این دولت در آپارتمانش در قاهره کشف شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روزی است که داستان کوروش‌کمپانی حسابی سروصدا به پا کرده است. روز گذشته نیز افراد بسیاری در یک صف طولانی برای ثبت شکایت از این مجموعه اقدام کردند، صفی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. گرچه هنوز مرجع قضایی از حجم کلاهبرداری این مجموعه پرده برنداشته اما برخی برآورده‌ها رقم آن را تا 2 هزار میلیارد ذکر می‌کنند. چند روزی است که داستان کوروش‌کمپانی حسابی سروصدا به پا کرده است. روز...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران گفت: طرف چینی درخواست کرده که سرمایه‌گذاری کند. در موضوع مسکن به دلیل تکنولوژی ساخت پیشرفته، فراهم بودن مصالح ساخت و توانمندی مهندسی بالا به طرف خارجی نیاز نداریم.

وب‌گاه فرارو

چند روزی است که داستان کوروش‌کمپانی حسابی سروصدا به پا کرده است. روز گذشته نیز افراد بسیاری در یک صف طولانی برای ثبت شکایت از این مجموعه اقدام کردند، صفی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. گرچه هنوز مرجع قضایی از حجم کلاهبرداری این مجموعه پرده برنداشته، اما برخی برآورده‌ها رقم آن را تا 2 هزار میلیارد ذکر می‌کنند. احتمالا در روز‌های آتی نیز افراد بیشتری از این مجموعه شکایت خواهند...

وب‌گاه خبر آنلاین

جریان دادوستدهای روز آغازین هفته نیز به کام سهامداران پیش نرفت تا چهارمین کندل نزولی متوالی بازار، ثبت شود. روزهای ناامیدکننده بورس تهران ادامه دارد و به نظر می‌رسد شرایط رکودی بورس در دومین روز هفته نیز تکرار شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اشغالگران صهیونیست، محدودیت‌ها علیه فلسطینیان ساکن قدس را تشدید کردند. با این وجود، ده‌ها هزار فلسطینی در نماز جمعه حاضر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: دخالت دولت و به طور مشخص وزارت کشور در اموری مانند اعلام نظرسنجی خارج از حیطه مسئولیت مسئولان دولتی و به خطر افتادن سلامت انتخابات و به وجود آورنده ذهنیت منفی مردم نسبت به حاکمیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت لبنان با انتشار ویدیوی «از کریات شمونا تا ایلات» توانایی موشکی مقاومت را نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری پنجشنبه شب از حمله موشکی به جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: براساس گزارش‌ها، حمله موشکی از سوریه به نزدیکی جولان اشغالی انجام شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست وزیر عراق گفت: دولت عراق در پی سازماندهی کار و فعالیت‌هایش با ائتلاف بین المللی و حرکت به سمت و سوی پایان دادن به حضور این نیروها در عراق است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

موضع‌گیری‌ها در مورد ناترازی بنزین که هزینه‌های زیادی را به کشور تحمیل می‌کند، بار دیگر خودروسازان را زیرذره بین قرار داده است. گرچه در واقع می‌توان خودرو را یکی از علل اصلی ناترازی بنزین دانست اما به نظر می‌رسد نهادهای حاکمیتی و سیاستگذار هنوز راه‌حلی برای عبور از این مشکل نیافته‌اند. به طور قطع می‌توان گفت سیاستگذاران در مورد مشکل ناترازی بنزین و علاوه بر آن هزینه‌های بالای یارانه...

وب‌گاه الف

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری گفت: مجلس خبرگان بعد از رحلت امام خمینی (ره) کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشت و اجازه نمی دهد عمود خیمه انقلاب خالی شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر تازه‌ترین به‌روزرسانیِ «ورلداُمتر» از آمار جهانی کرونا (کووید 19)، روز گذشته در کشورهای مختلف در مجموع بیش از 8000 مورد جدید ابتلا به کروناویروس شناسایی و 56 فوتی گزارش شده است.