شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیشرفت‌های دفاعی کشورمان به حدی رسیده است که دشمنان جمهوری اسلامی حتی اجازه تصور حمله به ایران را به خود نمی‌دهند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مقاومت اسلامی عراق پنجشنبه شب از حمله پهپادی به یک هدف نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه المسیره روز پنجشنبه از حمله متجاوزانه آمریکایی - انگلیسی به منطقه «الجاح الاسفل» واقع در بخش بیت الفقیه در یمن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اداره درآمد شهرداری منطقه یک تهران گفت: شهروندان تهرانی با پرداخت به موقع عوارض پایدار شهری، جایزه خوش حسابی دریافت می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره احصائیه تهران درباره جمعیت تهران در سال 1312 آماری منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شهردار منطقه چهار تهران اعلام کرد: ساختمان تجاری نا ایمن و پر رفت و آمد دنیای نور در بزرگراه شهید سلیمانی پلمب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس نرخ‌نامه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار، قیمت انواع نارنگی و هندوانه اعلام شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یکه‌تازی هوش مصنوعی در دنیای دیجیتال همچنان یکی از اصلی‌ترین تحولات فناورانه سال جاری میلادی خواهد بود. مجله «ام آی تی» چشم‌اندازی از این تحولات را ارائه داده که قابل تامل است.

خبرگزاری تسنیم

حزب‌الله با استفاده از موشک‌های تاپ اتک «الماس» علاوه بر آنکه می‌تواند اهدافی را که در دید مستقیمش قرار ندارند و اصطلاحا در زاویه بی روح مستقر هستند را هدف قرار دهد و امنیت تیم‌های ضد زره خود را بیش از پیش افزایش می‌دهد.

خبرگزاری تسنیم

در حالی شاهد فروش گسترده آیفون‌های آمریکایی در کشور هستیم که در عمل به دلیل اینکه بخشی از این تلفن‌های همراه رفرش و ریپک هستند، هیچگونه خدمات پس از فروش یا گارانتی مشمول آنها نمی‌شود و همین مسئله مصرف‌کنندگان را به دردسر انداخته است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس محیط زیست گفت: از دلایلی که سازمان محیط زیست بر موضوع «شکار» پا فشاری می‌کند، این است که علاوه بر اینکه بودجه محدودی دارد، با کمبود محیط‌بانان برای حفاظت از محیط زیست همراه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری زنی 30 ساله خبر داد که با آبمیوه و اسپری بیهوش کننده اقدام به سرقت اموال مالباختگان می‌کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس محیط زیست گفت: تعداد محیط‌بانان ایران معادل یک هشتم استاندارد جهانی است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به موساد همزمان با انتشار خبر تحریم انتخابات از سوی جبهه اصلاحات، نوشته بود 2 ماه توفانی در پیش است!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت: به دنبال برقی سازی شبکه حمل و نقل عمومی هستیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

محمدعلی وکیلی: در جریان اصلاح‌طلب ما به یک تکثر غیرقابل اجماع رسیدیم. معنایش این است جریان اصلاح‌طلب در فرآیند زمان دچار انشقاق‌های زیادی شده است.