شنبه 31 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه گسترش

وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص پاسخ معاون این وزارتخانه در یک برنامه تلویزیونی مبنی بر افزایش قیمت خودرو در سال آینده، در توضیحاتی اعلام کرد: منظور از این پاسخ روند افزایش قیمت خودرو در بازار است، نه قیمت کارخانه‌ای خودرو.

خبرگزاری تسنیم

جبهه پایداری به مناسبت 45 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه‌ای تحلیلی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یک منبع در وزارت دفاع سوریه از سرنگون شدن دو پهپاد متخاصم در غرب دمشق توسط سامانه پدافند هوایی ارتش این کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک منبع در وزارت دفاع سوریه از سرنگون شدن دو پهپاد متخاصم در غرب دمشق توسط سامانه پدافند هوایی ارتش این کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخستین هواپیمای جت مسافربری منطقه ای (ای آر جی 100) به منظور ارتقای زیرساخت های اقتصادی و توسعه گردشگری بزرگترین جزیره ایرانی خلیج فارس امروز (جمعه) در فرودگاه بین المللی قشم استقرار دائمی یافت.

وب‌گاه فرارو

شکست تلخ تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شکست تلخ تیم ملی فوتبال ایران برابر قطر در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در رسانه‌های عربی بازتاب داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش النجبا عراق در بیانیه ای به اقدام ناجوانمردانه آمریکا در ترور ابوباقر الساعدی واکنش تندی نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جدول اجراهای صحنه‌ای سی و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر نشان می‌دهد با ارتقاء کمی و کیفی بخصوص در دو بخش اجراهای ارکسترال و بخش موسیقی پاپ مواجه هستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش النجباء از در بیانیه‌ای با اعلام اینکه جنایات آمریکا بدون مجازات نخواهد ماند از واکنشی خبر داد که به شهادت «ابوباقر الساعدی» فرمانده مقاومت عراق به دست تروریست‌های آمریکایی نشان خواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از المیادین، جنبش النجبا عراق به ترور ابوباقر الساعدی از فرماندهان مقاومت عراق واکنش نشان داد. در بیانیه جنبش النجبا آمده است: امروز در مرکز بغداد، هواپیمای آمریکایی که در آسمان ما جولان می‌داد بدون اینکه بازدارندگی در برابر آن انجام شود؛ حاج ابوباقر الساعدی را هدف قرار داد و به شهادت رساند. فرمانده الساعدی به یک سازمان رسمی عراق مرتبط...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که پنتاگون در بیانیه‌ای مدعی شده که حملات اخیر نیروهایش علیه چند پایگاه در سوریه و عراق «کارزاری طولانی» نخواهد بود، اشغالگران آمریکایی پایگاه غیرقانونی خود در تل بیدر در شمال حسکه را تقویت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خبرگزاری سانا بامداد چهارشنبه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر حمص منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان سوری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منابع محلی بامداد چهارشنبه از وقوع انفجارهایی در استان حمص در مرکز سوریه خبر دادند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خبرگزاری سانا بامداد چهارشنبه به نقل از یک منبع نظامی گزارش داد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به شهر حمص منجر به شهادت و زخمی شدن تعدادی از غیرنظامیان سوری شد.