یک‌شنبه 18 شهریور 1403

جولان

جولان

وب‌گاه ورزش سه

این رئالی نیست که می شناسیم. تنها روش برای حل مشکلات تیم کارلتو برگرداندن تونی کروس به فوتبال است.

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران به حضور بی‌شمار اتباع بگیانه در محله اتابک منطقه 15 به عنوان یکی از مشکلات شهروندان در این محدوده پرداخت.

وب‌گاه گسترش

امروز یکشنبه 11 شهریور 1403 در بازار خودرو نوسانات قیمتی اعلام شد. در بازار خودرو های مونتاژی قیمت ها نسبت بازار خودرو داخلی نیز کمی گرانتر بود. در بین خودرو های مونتاژزی بعض از محصولات با افزایش 95 میلیون تومانی نیز روبرو بودند.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

علی تاجرنیا، از اعضای شورای راهبری دولت در سخنانی پیرامون مسئله "وفاق ملی" تأکید کرد که مهم‌ترین خواسته مردم از مجموعه کابینه و وزرا، کارآمدی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار عکسی از فرزند عارف در جلسه معارفه وزیر صمت موجب جنجال‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی شده است. انتشار عکسی از فرزند عارف در جلسه معارفه وزیر صمت موجب جنجال‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی شده است. اعتراض سیدحسن آقامیری به حضور فرزند عارف در جلسات دولتی

وب‌گاه خبر آنلاین

یک استاد دانشگاه به حضور حمیدرضا عارف در جلسه معارفه وزیر صمت، واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رژیم اشغالگر برای سیصد و بیست و نهمین روز متوالی به جنگ ویرانگر خود در نوار غزه ادامه می‌دهد این در حالی است که پس از 22 روز عملیات، نظامیان رژیم اشغالگر از خان یونس در جنوب نوار غزه عقب‌نشینی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: منابع خبری از درگیری‌های شدید در کرانه باختری بین مهاجمان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین برای سومین روز متوالی و شهادت سه فلسطینی خبر می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مقام رئیس رادیو تلویزیون مشهور به دست‌ودل‌بازی بود و در مواجهه های خصوصی با افراد هم هدیه می‌داد و کارمندان از حیث رفاهی راضی بودند و یکی از شگفتی های انقلاب 57 اعتصاب کارکنان رادیو و تلویزیون است و این که نشان می‌دهد برای آزادی و علیه مدیریت و استقرار نظامیان بوده نه به دست آوردن رفاهیاتی که داشتند.

وب‌گاه الف

بازی دو تیم استقلال خوزستان و استقلال با حاشیه های فراوانی همراه بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حزب‌الله لبنان از حمله پهپادی گسترده به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل پادگان «نفح» خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب‌الله لبنان از حمله پهپادی گسترده به مقر فرماندهی ارتش اسرائیل پادگان «نفح» خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک نماینده چین در سازمان ملل از رژیم صهیونیستی خواست حملات خود به سوریه را متوقف کند و نیروهای خارجی به حضور نظامی غیرقانونی خود در سوریه پایان دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بالاخره پس از مدت‌ها بلاتکلیفی مشکل تجار برای ثبت سفارش واردات انواع تلفن همراه رفع شده و می‌توانند ثبت سفارش کنند، اما به گفته آنها در نوع ارز تخصیص‌یافته ابهاماتی وجود دارد و همچنان نیز وارد‌کننده‌ای موفق به دریافت ارز نشده است. از طرف دیگر بازار موبایل باز هم با کاهش واردات انواع تلفن همراه و اصرار بر فعالیت شرکت تولیدکننده موبایل‌های تقلبی دست‌وپنجه نرم می‌کند. همچنین به گفته فعالان...