جمعه 27 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه فرارو

عامل اصلی توزیع مشروبات الکلی سمی در رشت که به پایتخت گریخته بود از سوی پلیس دستگیر شد.

وب‌گاه فرارو

رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت دو تن از مدیران شرکت عمران و مسکن شمال به اتهام اختلاس خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سازمان وظیفه عمومی فراجا اعلام کرد: مشمولان غیرغایب به مناسبت هفته انتظامی می‌توانند برای بهره‌مندی از تسهیلات تمدید و تعجیل به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مراجعه کنند.

خبرگزاری تسنیم

جشنواره کارتون با موضوع "سواد مجازی در عصر فلناوری‌های نوین" به میزبانی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی، در تالار رودکی تهران به ایستگاه پایانی رسید.

وب‌گاه فرارو

وب‌گاه فرارو

تعلیق نامنظم پرواز‌ها در روز‌های اخیر مسافران، به‌ویژه آن‌ها را که در خارج از مرز‌های ایران بودند و قصد بازگشت داشتند، سرگردان و بلاتکلیف کرده است. برخی از این مسافران ساعت‌های طولانی و حتی روز‌ها در خارج از کشور و در فرودگاه معطل پرواز جایگزین بوده‌اند و بی‌آنکه برای بازگشت آن‌ها تدبیری شود یا از وضعیتشان سراغی گرفته شده باشد، عاقبت برخی‌شان زمینی خود را به ایران رسانده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از سایت دفتر حفظ و نشر آثار رهبری، حجت الاسلام احمد مروی ضمن بیان ابعاد مختلف شخصیت سید مقاومت به ذکر خاطراتی از حضور‌های جناب سیدحسن نصرالله رضوان‌الله‌علیه در مشهد و زیارت حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا علیه‌السلام پرداخته است. مشروح این گفتگو در قالب یک گفتار به شرح زیر در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌گیرد. بسم الله الرحمن الرحیم؛ شهادت...

وب‌گاه فرارو

کارگری که در یک ساختمان در حال ساخت مشغول کار بود، از ارتفاع به داخل چاهک آسانسور سقوط کرد و جان باخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار ارز در رفت و برگشت میان کانال‌های قیمتی مختلف است. در چند هفته اخیر اخبار مربوط به درگیری‌های نظامی در منطقه نیروی محرکه بازار ارز تهران بوده است. در پی انتشار اخبار مناقشات منطقه‌ای، سوگیری فعالان بازار ارز نیز تغییر می‌کند. با انتشار سیگنال‌هایی مبنی بر عدم تمایل طرفین به ایجاد درگیری مستقیم طرف تقاضا کاهش یافته و نرخ‌ها کاهشی می‌شوند و در مقابل اخباری مانند تمایل به پاسخگویی...