جمعه 27 مهر 1403

جولان

جولان

وب‌گاه فرارو

اخیراً آماری در برخی از رسانه‌ها منتشر شده است که نشان از کاهش طلاق در 3 دهه گذشته دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 106 قرار گرفته و هوای تهران برای گروه‌های حساس جامعه آلوده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشریه آمریکایی فارین پالیسی به نقل از بانک مرکزی رژیم اسرائیل هزینه جاری جنگ غزه و لبنان را 66 میلیارد دلار برآورد کرده است.

وب‌گاه فرارو

یک کارگر معدن طزره از مجموعه معادن البرز شرقی در شمال شهرستان دامغان ساعتی قبل و در حین تعویض شیفت دچار حادثه شد.

وب‌گاه فرارو

در کلیه دعاوی ورشکستگی به منظور احراز توقف واقعی، دادگاه مرجوع‌الیه بر مبنای دیون واقعی تاجر و مطالبات طلبکاران، صورت وضعیت مالی و کلیه اموال تاجری را که ورشکستگی او تقاضا شده است، از طریق سامانه هوشمند استعلامات مالی (سهام)، استعلام می‌نماید. استعلام غیرالکترونیک در صورتی مجاز است که اطلاعات مورد نیاز از طریق سهام در دسترس نباشد یا در سامانه مذکور اختلال ایجاد شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تحلیلگران بازار ارز، می‌گویند: رفتار بازار ارز کاملا هیجانی است و هر آن احتمال سقوط قیمت دلار وجود دارد. تحلیلگران بازار ارز، می‌گویند: رفتار بازار ارز کاملا هیجانی است و هر آن احتمال سقوط قیمت دلار وجود دارد. بازار ارز در نیمه مهرماه، وارد مسیری متفاوت شد. در حالی که در روز شنبه قیمت‌ها در بازار ارز و حتی بازار‌های موازی در جهت نزولی در حرکت بود، اما در روز یک‌شنبه، دومین روز هفته...

وب‌گاه فرارو

«وزارت ارتباطات با تشکیل کارگروه بررسی و پایش کیفیت شبکه در تلاش است تا نقاط گلوگاهی زیرساخت‌های شبکه را شناسایی کند. فیلترشکن‌هایی که از مبادی غیرمجاز در کشور استفاده می‌شوند، باعث ایجاد آلودگی در زیرساخت‌های شبکه کشور شده.»

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور هشدار زرد، از ادامه فعالیت سامانه بارشی و نفوذ سامانه جدید خبر داد. این سامانه‌ها باعث بارش شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال وقوع سیلاب در برخی مناطق کشور خواهند شد.

وب‌گاه فرارو