سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

جوکار: حضور پرشور مردم در راهپمیایی 22 بهمن در مقابل تهدیدات دشمنان نقش بازدارندگی دارد

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
جوکار: حضور پرشور مردم در راهپمیایی 22 بهمن در مقابل تهدیدات دشمنان نقش بازدارندگی دارد

محمدصالح جوکار رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) از اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله22 بهمن‌، گفت: نکته بسیار مهمی که وجود دارد این است که انقلاب ما با حضور و مشارکت مردم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه حضور مردم همیشه تأثیر بسزایی در برنامه‌ها و فعالیت‌های کشور دارد، افزود: مردم پای کار انقلابشان ایستاده‌اند و در مقابل توطئه‌ها و دسیسه‌ها، پایدار و مقاوم هستند؛ توطئه‌های دشمنان نمی‌تواند آن‌ها را از مسیرشان باز دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، یادآور شد: دفاع مقدس، پشتیبانی کشور در مقابله با فتنه‌ها و دسیسه‌های اخیر از جمله حماسه‌های آفریده شده توسط مردم است، همچنین یکی از مهم‌ترین حماسه‌ها که دستاورد همیشگی برای انقلاب اسلامی ایران دارد، مشارکت سیاسی مردم در سرنوشت خود است.

جوکار تأکید کرد: مشارکت مردم همیشه در نظام اسلامی از امنیت و اهمیت بسیار بالایی در بحث حکمرانی برخوردار است. میزان حضور مردم در عرصه‌های مختلف حائز اهمیت است، چرا که این انقلاب انتخاب مردم است. در حقیقت نقش مردم در تصمیم‌سازی‌های کشور مؤثر است، امروز مردم در شهر و روستا حاکمیت می‌کنند و برای کشورشان تصمیم می‌گیرند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، اظهار کرد: یوم‌الله 22 بهمن دستاورد تاریخی است که با مشارکت خوبِ مردم رقم خورد و برگ تاریخ تغییر کرد.

جوکار همچنین بیان کرد: احساس غرور، شأن، منزلت، جایگاه و بزرگی در حقیقت ثمره انقلاب اسلامی ایران است، بنابراین ضرورت دارد برای حفظ این ارزش‌ها ما همچنان در صحنه باشیم و حمایت خود را به هر طریق ممکن اعلام کنیم.

وی در ادامه، گفت: امروز در کف خیابان برای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن هر کس جایگاه مخصوص به خود را دارد. همه در حمایت از انقلاب اسلامی ایران سهیم هستیم و هیچ کس جای دیگری را پر نمی‌کند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس یادآور شد: همه باید بدانیم، به‌خصوص نسل جدید و جوان ما باید این احساس را داشته باشند که برای حفظ ارزش‌های اسلامی و دستاوردهای آن، مشارکتشان از ضرورت‌های امروز کشور و نظام بین‌الملل است.

جوکار تصریح کرد: امروز سرمایه اجتماعی کشور و مردم همین حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن و انتخابات است. آنچه که در کف خیابان در روز یوم‌الله تاریخی 22 بهمن خواهیم دید، تجلی‌بخش حضور مردم در انتخابات 11 اسفند خواهد بود، با حضور گسترده، مثل همیشه این حماسه حضور مردم را به رخ جهانیان خواهیم کشید.

وی تأکید کرد: حضور مردم عامل بسیار مهمی است که نقش بازدارنده در مقابل تهدیدهای دشمنان دارد. دشمنان با فضاسازی رسانه‌ای و فشار اقتصادی سعی دارند بین اقشار مختلف مردم و نظام تفرقه ایجاد کنند، این فشارهای آن‌ها نه‌تنها باعث تفرقه نشد، بلکه انسجام و یکپارچگی بیش‌تر مردم را نیز سبب شده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده وحدت و یکپارچگی امت اسلامی، افزود: مردم با مشارکت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های امام (ره) و شهدا تجدید میثاق و همچنین با مقام معظم رهبری، ولایت‌فقیه تجدید بیعت خواهند کرد.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

محمدباقر قالیباف

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

مجلس شورای اسلامی

دهه فجر

پیروزی انقلاب اسلامی یوم الله 22 بهمن راهپیمایی 22 بهمن نماینده مجلس این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
جوکار: حضور پرشور مردم در راهپمیایی 22 بهمن در مقابل تهدیدات دشمنان نقش بازدارندگی دارد 2
جوکار: حضور پرشور مردم در راهپمیایی 22 بهمن در مقابل تهدیدات دشمنان نقش بازدارندگی دارد 3
جوکار: حضور پرشور مردم در راهپمیایی 22 بهمن در مقابل تهدیدات دشمنان نقش بازدارندگی دارد 4
جوکار: حضور پرشور مردم در راهپمیایی 22 بهمن در مقابل تهدیدات دشمنان نقش بازدارندگی دارد 5