جمعه 10 فروردین 1403

حادثه ای مرگبار در بزرگراه آیت الله هاشمی + عکس

وب‌گاه 55 آنلاین مشاهده در مرجع
حادثه ای مرگبار در بزرگراه آیت الله هاشمی + عکس

حادثه ای مرگبار در اتوبان آیت الله هاشمی رخ داد از جزئیات با خبر شوید

سید جلال ملکی، در این باره اظهار کرد: ساعت 15:50 امروز یک مورد حادثه تصادف در بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، ورودی اشرفی اصفهانی شمال به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد که درپی آن بلافاصله ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه شماره 94 به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل وقوع حادثه ادامه داد: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند که راننده یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 هنگام حرکت در مسیر به دلایل نامشخصی کنترل وسیله نقلیه را از دست داده و در مسیر واژگون شده و پس از برخورد با گاردریل‌ها متوقف شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه این خودرو سه سرنشین مرد داشت که همگی حدود 20 سال سن داشتند، گفت: دو نفر از سرنشینان خودرو پیش از رسیدن آتش‌نشانان به محل حادثه از خودرو خارج شده بودند، اما راننده در کابین محبوس شده بود که در همین راستا آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و راننده را که در خودرو محبوس شده بود خارج کرده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

ملکی اضافه کرد: با تحویل این جوان حدودا 20 ساله به عوامل اورژانس و بررسی علائم حیاتی مشخص شد که وی در همان لحظات اولیه وقوع حادثه و درپی شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشان و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه آتش نشانان خودروی مذکور را به محل امنی در حاشیه راه منتقل کردند، گفت: آتش‌نشانان پس از انجام اقدامات لازم و ایمن‌سازی، محل حادثه را به عوامل پلیس راهور تحویل دادند.

وی درباره علت وقوع این حادثه نیز اظهار کرد:‌کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی اقدامات خود برای بررسی علت وقوع این حادثه را آغاز کردند و علت این حادثه از سوی ماموران پلیس راهور اعلام خواهد شد.

حادثه ای مرگبار در بزرگراه آیت الله هاشمی + عکس 2