پنج‌شنبه 7 تیر 1403

حاشیه بازی هلند - فرانسه: ظهور دوباره بنر جنجالی! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
حاشیه بازی هلند - فرانسه: ظهور دوباره بنر جنجالی! (عکس)

هواداران تیم ملی هلند بنر معروف دنزل دامفریز و تئو هرناندز را بازسازی کردند!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان مسابقات یورو 2024، هواداران تیم ملی هلند دوباره بنری توهین‌آمیز را بازسازی کرده‌اند که دِنزل دامفریز، بازیکن اینتر، را به خاطر آن جریمه کرده بودند.

این دو بازیکن سابقه‌ی طولانی‌ای در درگیری با یکدیگر دارند. در آخرین دیدارشان، هر دو پس از یک درگیری خشن در ورزشگاه سن سیرو با کارت قرمز از زمین اخراج شدند.

چند روز بعد، در جشن اسکودتوی اینتر در خیابان‌های شهر، دامفریز با افتخار بنری را به نمایش گذاشت که او را به عنوان یک شخصیت بازی ویدیویی نشان می‌داد که سگی با چهره تئو هرناندز را به زنجیر بسته بود. دامفریز به خاطر این اقدام 4 هزار یورو جریمه شد.

اکنون، هواداران هلند این بنر را بازسازی کرده و آن را برای بازی بین هلند و فرانسه به ورزشگاه لایپزیش آورده‌اند. هر دو بازیکن، دامفریز و تئو هرناندز، در ترکیب اصلی تیم‌های ملی خود قرار دارند و ممکن است شاهد یک فصل جدید از درگیری‌های بین آن‌ها باشیم.

نیمه اول دیدار هلند و فرانسه در هفته دوم مسابقات یورو 2024 پایاپای دنبال شد و در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. هر دو تیم سه امتیازی هستند و با کسب پیروزی در بازی امشب می‌توانند خودشان را در مرحله بعدی ببینند.

حاشیه بازی هلند - فرانسه: ظهور دوباره بنر جنجالی! (عکس) 2