دوشنبه 16 مهر 1403

حاکم شدن تفکر بسیجی از مشکلات می کاهد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
حاکم شدن تفکر بسیجی از مشکلات می کاهد

سید محمد رضا هاشمی گفت: در هرکجا که تفکربسیجی و روحیه ایثار و شهادت طلبی وارد میدان شود موفقیت حاصل خواهد شد و در بحث مبارزه با کرونا نیز شاهد حضور بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت‌رسانی بودیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان در حاشیه همایش بزرگ جهادگران فاطمی استان سمنان که به میزبانی شهرستان شاهرود و در محل شهدای گمنام این شهر برگزار شد، گفت: بسیج همواره در طول سالهای پس از انقلاب جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

این مقام مسئول در ادامه یادآور شد: مردم استان سمنان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه های گوناگون حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی ثابت کردند و از جمله آن ها می توان به نقش آن ها طی هشت سال دفاع مقدس در عملیات های گوناگون اشاره کرد.

استاندار سمنان در ادامه اذعان کرد: در هرکجا که تفکربسیجی و روحیه ایثار و شهادت طلبی وارد میدان شود موفقیت حاصل خواهد شد و در بحث مبارزه با کرونا نیز شاهد حضور بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت رسانی بودیم.

بنا به گفته استاندار سمنان در حال حاضر نیز در سطح استان سمنان گروههای جهادی با همان تفکر و اخلاص در خدمت رسانی به محرومین و مقابله با آسیب های اجتماعی در حال خدمت هستند و گردهمایی امروز ما بهانه ای برای حمایت و قدر دانی از این بسیجیان است.

هاشمی در نهایت تاکید کرد: گروه‌های جهادی امروزه یکی از اهرم های خدمت رسانی در کشور محسوب می‌شوند و حمایت، پشتیبانی و توانمندسازی جهادگران یکی از مهمترین توصیه‌های رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام /