چهارشنبه 6 تیر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون برای روزهای پایانی اردیبهشت‌، در کنارِ نوستالژی های ایرانی، فیلم‌های جدیدی همچون «سلول شماره 7» و «تاریخ شخصی دیوید کاپرفیلد» تدارک دیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم‌های روز هفتم جشنواره به لحاظ صداقت و ریاکاری، در دو سمت متقابل می‌ایستند. یکی جان خود را برای دین و مملکت بذل می‌کند و توقعی هم ندارد، اما دیگری حاضر نیست بودجه چند میلیاردی فیلمش را اعلام کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: سیروس همتی، بازیگر نقش «جهان» در سریال طنز نمایش خانگی، در گفت و گو با خراسان از شغل معلمی و سابقه همکاری با ابراهیم حاتمی کیا می گوید

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگان بسیاری در درازای تاریخ بودند و نمود داشته‌اند که یکی می شود مانند سردار سلیمانی که محب و محارب هر دو در نبودنش به تامل و تحلیل مشغولند و نمی‌توانند وی را نادیده بگیرند.

خبرگزاری ایسنا

"علی رغم بزرگان بسیاری که در درازای تاریخ بودند و نمود داشته‌اند یکی می شود چون سردار سلیمانی که محب و محارب هر دو در نبودنش به تامل و تحلیل مشغولند و نمی‌توانند یکسره نادیده بیانگارند که نور را بستن تمام پنجره ها و منافذ نیز نمی تواند در پستوی خانه ها نهان کند."

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پانته‌آ بهرام فیلم سینمایی «شکارچی گوزن» ساخته مایکل چیمینو را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارگردان فیلم سینمایی «من ترانه 15 سال دارم» با بیان اینکه علاقه زیادی به خبر حوادث داشتم، گفت: وقتی در روزنامه هم مشغول به کار شدم به سرویس حوادث رفتم.

خبرگزاری تسنیم

کارگردان با سابقه سینما تأکید کرد که در آن سال‌ها وقتی فیلم می‌ساختیم به اینکه می‌فروشد یا نمی‌فروشد، جشنواره می‌رود یا نمی‌رود فکر نمی‌کردیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

موزه سینما به مناسبت زادروز رسول صدرعاملی کارگردان باسابقه سینمای ایران بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را که اردیبهشت و خردادماه 1400 انجام داده را منتشر کرد.

خبرگزاری ایسنا

رسول صدرعاملی با بیان اینکه مهم‌ترین فیلمش «گلهای داودی» است، گفت: در آن سالها وقتی فیلم می‌ساختیم به اینکه می فروشد یا نمی‌فروشد، اینکه جشنواره می‌رود یا نمی‌رود به هیچ وجه فکر نمی کردیم و در زمان نگارش فیلمنامه و فیلمبرداری با همه وجود فکر می‌کردیم کاری که درست است را انجام بدهیم و واقعا همین باعث می‌شد تا روحی در آثار دمیده شود. مانند فیلم‌های "سناتور"، "آفتاب نشین‌ها" و... این ها...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری خاص از اشکان خطیبی و فرشته حسینی را در مراسم رونمایی از کتاب محمد رحمانیان می بینید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره پسیانی فیلم سینمایی «ماهی بزرگ» ساخته تیم برتون را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

انتصاب ایل‌بیگی اقتدار را به بخش نظارتی وزارت ارشاد بازخواهد گرداند و این انتصاب قدم مثبتی برای بازگرداندن حوزه نظارت بر سریال‌های شبکه نمایش خانگی در وزارت ارشاد خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «بهرام افشاری»، فیلم سینمایی «مارمولک» ساخته کمال تبریزی را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جهانگیر کوثری فیلم سینمایی «این گروه خشن» ساخته سام پکین‌پا را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری دانا

جهانگیر کوثری فیلم سینمایی «این گروه خشن» ساخته سام پکین‌پا را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.