یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

خبرگزاری دانا

بهروز افخمی کارگردان سینما ضمن آسیب‌شناسی تلاش برخی جوانان علاقمند به فیلمسازی برای میان‌بر زدن در مسیر خلاقیت، تأکید کرد که مواد مخدر نمی‌تواند نقش میان‌بر را داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «بلمی به سوی ساحل»، «شهریور 20»، «ویلایی ها»، «تپه عقاب ها»، «چراغ‌های ناتمام»، «پینوکیو»، «پدران و دختران»، «طلا و مس»، «فراتر از فریب»، «خشم»، «مردی از جنس بلور»، «آژانس شیشه ای»، «تولد دوباره»، «امپراطور پاریس»، «سارا»، «تا آخر دنیا»، «افسانه قعر آب»، «ماجرا‌های هاکلبری فین»، «افسانه کلورات»، «سرب»، «سرود...

خبرگزاری ایسنا

43 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از تلویزیون پخش می شوند که بخش عمده ای از آن ها به سینمای دفاع مقدس تعلق دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم‌هایی با حال و هوای دفاع مقدس پنج‌شنبه و جمعه 27 و 28 شهریور ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در روزهای پایانی این هفته با فیلم های سینمایی شبکه های سیما که تداعی کننده هشت سال دفاع مقدس است، همراه باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رضایی گفت: بازیگری اولین بهانه نفس کشیدنم است؛ اما شوقی که در بازیگری دارم را برای کار در عرصه‌های دیگر سینما نیز دارم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عوامل فیلم «بی‌حسی موضعی»، هدف از اکران فیلم خود در روزهای شیوع کرونا را کمک به روشن نگه‌داشتن چراغ سینماها عنوان کردند که باید کورسویی برای تمام فعالان این حرفه باشد.

خبرگزاری ایسنا

نشست فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» سه شنبه 25 مرداد با حضور حسین مهکام، حبیب رضایی، حبیب اسماعیلی، پارسا پیروزفر، باران کوثری، محمد بحرانی و سهیل مستجابیان در موزه سینمای ایران برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال تلویزیونی «خاک سرخ» از ساخته‌های ابراهیم حاتمی‌کیا برای پخش از شبکه افق در نظر گرفته شده است. داستان این مجموعه درباره دختری به نام لیلا است که در سال‌های قبل از انقلاب از خانواده‌اش جدا شده و حالا در پی حوادثی در جستجوی کشف هویت خویش است. لیلا قصد ازدواج با کسی را دارد که دوستش دارد، اما در شب عروسی‌اش در می‌یابد که پدر و مادرش افراد دیگری...

خبرگزاری ایسنا

پارسا پیروزفر بعد از هفت سال دوری از سینما با فیلم "بی حسی موضعی" به روی پرده سینماها می آید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از اکران دو فیلم جدید در سینماها خبر داد.

خبرگزاری میزان

سینما‌های سراسر کشور بعد از تعطیلات دو هفته‌ای به مناسبت دهه اول ماه محرم بار دیگر آغاز به کار خواهند کرد، دو فیلم سینمایی «بی حسی موضعی» و «آبادان یازده 60» نمایندگان تازه چرخه اکران بعد از تعطیلات هستند و باید دید می‌توانند سینمای بحران زده 99 را سر و سامان دهند یا خیر.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نوید محمدزاده، برای بازی در فیلم سرخپوست، جایزه بهترین بازیگر مرد در سیزدهمین جشنواره اورنبورگ روسیه را از آن خود کرد.

خبرگزاری میزان

در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی، همراه با شبکه‌های از روایت قیام امام حسین (ع) در «راه عاشقی» تا نذر آویختن یک پرده نقاشی با موضوع عاشورا در «نقش و نقاش» باشید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم اورنبورگ در کشور روسیه جایزه بهترین بازیگر مرد خود را به «نوید محمدزاده» داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی، با شبکه‌های سیما از روایت قیام امام حسین (ع) در «کربلا جغرافیای یک تاریخ» با روایتی از «شهاب حسینی» تا نذر آویختن یک پرده نقاشی با موضوع عاشورا در «نقش و نقاش» همراه باشید.