یک‌شنبه 8 مهر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی میزان فروش فیلم‌های اکران آنلاین نشان می‌دهد که این شیوه اکران با فیلم «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا شروع شد که حالا در میان پرفروش‌های این بخش در جایگاه سوم قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرویز پورحسینی، تازه‌ترین هنرمندی است که بر اثر ابتلا به کرونا رخت از این دنیا بسته است و جامعه هنری را در غم از دست دادن همکاری محجوب فرو برد.

خبرگزاری ایسنا

به مناسبت روز جهانی کودک، نسخه ویژه نابینایان انیمیشن سینمایی «سیندرلا» اثر «چارلز پرو» منتشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «بی‌حسی موضعی» شاید در نگاه اول فیلمی است که چندان به مذاق مخاطبان خوش نیاید، زیرا ظاهر فیلمی آشفته و پریشان‌گو دارد؛ اما کمی که پیش می‌رود مسیر خود را برای مخاطب مشخص می‌کند و به او نشان می‌دهد از چه زاویه‌ای به فیلم نگاه کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

پانته‌آ پناهی‌ها فیلم سینمایی «پرندگان» ساخته آلفرد هیچکاک را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پانته‌آ پناهی‌ها فیلم سینمایی «پرندگان» ساخته آلفرد هیچکاک را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سوینا، نسخه ویژه نابینایان فیلم سینمایی کلاسیک «پرندگان» ساخته آلفرد هیچکاک توسط گروه «سوینا» روز پنجشنبه 22 آبان ماه منتشر می‌شود. این فیلم روز پنجشنبه ساعت 19 از رادیو سوینا پخش می‌شود و پس از آن، روی سایت سوینا در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد. نظارت متن و ضبط این برنامه به عهده کیوان کثیریان است، متن روایت این فیلم را محدثه...

خبرگزاری ایسنا

فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام، با فروش بیش از 43هزار بلیت به کار خود در اکران آنلاین پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم سینمایی «بی‌حسی موضعی» به کارگردانی حسین مهکام، با فروش آنلاین بیش از 800 میلیون تومان پایان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در آخرین روزهای دومین هفته آبان ماه تلویزیون فیلم‌های متنوعی از نوستالژی‌های بومی و وارداتی را پخش می‌کند؛ روزهای پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 آبان فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی از فیلم «مومیایی» تا «مرد عنکبوتی» از تلویزیون پخش و بازپخش می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا

در آخرین روزهای دومین هفته از آبان ماه پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 آبان 40 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه های سیما پخش می شوند.

خبرگزاری ایسنا

نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» با صدای گلاره عباسی منتشر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سوینا با همکاری فیلیمو به مناسبت روز جهانی عصای سفید، نسخه ویژه نابینایان سریال «هم‌گناه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی را با صدای گلاره عباسی منتشر می‌کند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فیلم «بی‌حسی موضعی» که این روزها بر پرده اکران و نمایش آنلاین قرار دارد، قصه‌ای است که روشنفکری را به عنوان محور اصلی روایت خویش برگزیده اما در نمایش آن یکسره به اغراق متوسل می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سینماگر و بازیگر تئاتر و تلویزیون و سینما گفت: در دوران کرونا تجربه جدیدی داشتم که برگزاری جلسات آنلاین (برخط) بود و این تجربه هم برایم جالب بود و هم مثمرثمر؛ زیرا هم کار انجام می‌شد و هم لازم نبود حضوری ملاقاتی داشته باشیم.