چهارشنبه 6 تیر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

در برخی منابع، تولد ابراهیم حاتمی‌کیا را اول مهر و در برخی تقویم‌ها هم دوم مهر نوشته‌اند، اما آنچه در آن تردیدی وجود ندارد، 60 سالگی کارگردان سینمای جنگ است.

وب‌گاه خبر آنلاین

علی دهکردی، فیلم سینمایی «خوشه‌های خشم»، ساخته جان فورد را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گوهر خیراندیش از خاطرات همکاری با ابراهیم حاتمی‌کیا، جمشید اسماعیل خانی، پرویز پرستویی و کیانوش عیاری می‌گوید و از «ارتفاع پست» به عنوان سکوی پرتاب خود یاد کرد.

خبرگزاری ایسنا

گوهر خیراندیش با بیان اینکه " ارتفاع پست" برای ام یک سکوی پرتاب بود، ادامه داد: بعد از «بانو» هیچ نقشی توجهم را مثل «رسم عاشق کشی» جلب نکرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز 21 شهریورماه همزمان با روز ملی سینما موزه سینمای ایران بخش هایی از گفتگوی تفصیلی «رسول صدرعاملی» در گفتگو «فریدون جیرانی» از چهره‌های ماندگار و نامدار سینمای ایران را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

خبرگزاری ایسنا

رسول صرعاملی، فیلم «گل های داودی» را مهم ترین فیلمش می داند و فیلم زندگی با چشمان بسته را بهترین فیلمش می داند و در عین حال با اشاره به قصه فیلم «قربانی» می گوید: اگر قرار باشد دوباره یکی از فیلم‌هایم را بسازم همین فیلم را انتخاب می کنم، زیرا به لحاظ شرایط اجتماعی و حرفی که قصه می‌زند متفاوت بود.

خبرگزاری مهر

گرگان - شهر تاریخی «جرجان»، سمبل قدمت هفت هزار ساله سرزمین هیرکان و میراث ارزشمند تمدن دیرین این مرز و بوم بوده که رازها و آثار فراوانی را در دل خود پنهان کرده است.

خبرگزاری ایسنا

حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان شد.

خبرگزاری ایسنا

جلسه هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان با حمیدرضا گرشاسبی به پایان رسید.

خبرگزاری ایسنا

کمال تبریزی که فیلم "دست انداز" را آماده نمایش دارد، ترجیح اش این است که فعلا در این شرایط کرونا زده، فیلم را اکران نکند. اون این روزها سر صحنه "میدان سرخ" است و چند پروژه سینمایی و سریال را در مرحله فیلم نامه در حال بررسی دارد.

خبرگزاری ایسنا

رضا یزدانی فیلم سینمایی «آمادئوس» ساخته «میلوش فورمن» را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، وقتی عاشق سینمایی و دیوانه فوتبال یا به تعبیر خودت «خوره فوتبال»؛ آن‌وقت همه چیزت باید نسبتی با این دو داشته باشد؛ حتی مرگت. حالا همه می‌دانیم که صدر که حمیدرضا صدر پس از یورو 2020 و فردای دربی ایران و در اواسط برگزاری جشنواره کن از پیش ما رفت. خودش اینجور تقسیم‌بندی کرده بود در گفت‌وگویی. بار‌ها اصرار داشت بگوید که زندگی شبیه به فوتبال است یا بالعکس...

وب‌گاه خبر آنلاین

دوسال است که دوستان نزدیک‌میدانیم این چنگال بی‌رحم به تن‌شریف این مرد نازنین «حمیدرضا صدر» حمله کرده و این روزها انگار فاتحانه‌تر در حال جولان است. منبع: خبرآنلاین / نویسنده و نریتور: حبیب رضایی

وب‌گاه عصر ایران

حبیب رضایی بازیگر در صفحه اینستاگرام خود نوشته: این بخشی است از فیلم پشت صحنه مارمولک که با تصویربرداری و کارگردانی کمال تبریزی آماده دیدن شده است. تا ببینیم کجا امکان نمایشش فراهم می‌شود که واقعا دیدنی است...