چهارشنبه 6 تیر 1403

حبیب رضایی

حبیب رضایی

وب‌گاه خبر آنلاین

فیلم‌سینمایی «داستان دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده در نخستین نمایش جهانی، در جشنواره شانگهای روی پرده می‌رود.

خبرگزاری ایسنا

فیلم‌سینمایی «داستان دست انداز» به کارگردانی کمال تبریزی و تهیه کنندگی محمد آفریده در نخستین نمایش جهانی، در جشنواره بین المللی شانگهای به روی پرده می رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنرمندان بسیاری در اعتراض به آن‌چه این روزها در فلسطین می‌گذرد به انتشار تصویر و متن در حساب‌های کاربری خود پرداختند که می‌توان از جمله نمونه‌های ایرانی آن به نوید محمدزاده و از جمله نمونه‌های بین‌المللی‌اش به راجر واترز اشاره کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با شدت یافتن حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم فلسطین تعدادی از هنرمندان سینما و تلویزیون با انتشار پست‌هایی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی نسبت به مردم و به خصوص زنان و کودکان فلسطینی را محکوم کردند. نوید محمدزاده بازیگر سینما و تلویزیون طی روزهای گذشته با انتشار پست‌هایی مختلفی در صفحه اینستاگرام،...

وب‌گاه الف

هزار و 111 نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور در بیانیه ای از محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 دعوت کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سجاد افشاریان، فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز»، ساخته فرد زینه‌مان را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سجاد افشاریان فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» ساخته فرد زینه‌مان را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - صابر ابر فیلم سینمایی «مسافران» ساخته بهرام بیضایی را برای نابینایان توضیح‌دار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

گریم شخصیت لیلا حاتمی در فیلم با موی سر تراشیده است، البته ظاهرا موی تراشیده مشکل اصلی نیست و به نمایش گوش لیلا حاتمی ایراد گرفته شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی میزان فروش فیلم‌های اکران آنلاین نشان می‌دهد که این شیوه اکران با فیلم «خروج» ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا شروع شد که حالا در میان پرفروش‌های این بخش در جایگاه سوم قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پرویز پورحسینی، تازه‌ترین هنرمندی است که بر اثر ابتلا به کرونا رخت از این دنیا بسته است و جامعه هنری را در غم از دست دادن همکاری محجوب فرو برد.

خبرگزاری ایسنا

به مناسبت روز جهانی کودک، نسخه ویژه نابینایان انیمیشن سینمایی «سیندرلا» اثر «چارلز پرو» منتشر شد.